۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۷۱۶۶
نماینده مردم شهرستان‌ بروجن در مجلس شورای اسلامی:

بی‌تدبیری و عدم انسجام در تصمیم‌گیری، وضعیت سرخ کرونایی را رقم زد

نماینده مردم شهرستان‌ بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: علت وضعیتی که به واسطه بیماری کرونا در کشور ایجاد شده است بی‌تدبیری و عدم انسجام در تصمیم‌گیری برای یک مسئله مهم و حیاتی مثل کرونا است.
بی‌تدبیری و عدم انسجام در تصمیم‌گیری، وضعیت سرخ کرونایی را رقم زد
امیرقلی جعفری نماینده مردم شهرستان‌ بروجن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در بدنه دولت مسؤول سلامت جامعه یعنی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قبل از عید نظر خود را اعلام کرده درخصوص وضعیت بیماری کرونا، سفرهای نوروزی و دید و بازیدهای عید اعلام کرده بودند.

وی افزود: در هر حال نظر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید مورد توجه قرار می‌گرفت ولی این کار نشد و ما امروز شاهدیم که اکثریت استان‌های کشور در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌ بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر تخت‌های بیمارستانی پُر شده و وضعیتی که در کشور به لحاظ شیوع بیماری کرونا با آن مواجه هستیم بسیار نگران کننده و ناگوار است.

جعفری عنوان کرد: احتمال داده می‌شود روند بیماری از این که هست بیشتر شود و بنا به اعلام کارشناسان آمار فعلی مبتلایان و مرگ و میرها مربوط به پیش از عید است و تبعات بعد از عید آن هم خود را به مرور نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: علت وضعیتی که در به واسطه بیماری کرونا در کشور ایجاد شده است بی‌تدبیری و عدم انسجام در تصمیم‌گیری برای یک مسئله مهم و حیاتی مثل کرونا است.

نماینده مردم شهرستان‌ بروجن در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با وجود آنکه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص وضعیت بیماری کرونا در کشور هشدارهایی داده بود تصمیماتی که درخصوص سفرهای نوروزی و دید و بازدیدهای عید گرفته شد، نشان داد مباحثی دیگری هم وجود داشته که بر نظر وزیر بهداشت ترجیح پیدا کرده است.

جعفری بیان کرد: شنیده‌هایی از انعقاد قراردادهایی در زمینه سفرهای نوروزی وجود داشته که جبران خسارت‌های آن سخت بوده ولی این‌ها فعلا ثابت شده نیز، لذا ادله باید ارائه شود، قابل دفاع باشند و در زمان تصمیم‌گیری کار کارشناسی انجام شود، تا به نتیجه نهایی برسیم.

وی ادامه داد: فردا که اولین جلسه است موارد مطرح و بر آن اساس تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۰۲:۱۰

10 Apr 2021