۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۴۶۸۲۵
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت چهارمحال و بختیاری خبر داد

توزیع بیش از 67 هزار تن کالای تنظیم بازار در چهارمحال و بختیاری

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از توزیع بیش از 67 هزار تن کالای تنظیم بازار از ابتدای سال 99 تاکنون در بازار این استان خبر داد.
توزیع بیش از 67 هزار تن کالای تنظیم بازار در چهارمحال و بختیاری
جهانبخش مرادی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به‌منظور تنظیم بازار کالاهای اساسی و خانوار از ابتدای سال جاری تا به الآن به میزان 67 هزار تن کالاهای تنظیم بازار ازجمله روغن نباتی، قند و شکر، برنج و مرغ منجمد را در سطح بازار توزیع کرده است.

وی افزود: این کالاها در فروشگاه‌های بزرگ، تعاونی‌های مصرف کارگری و کارمندی و فروشگاه‌های منتخب استان چهارمحال و بختیاری که با اصناف هماهنگ شده است در حال توزیع است.

مرادی با تأکید بر اینکه به‌منظور تأمین نیازهای مردم در شب عید نوروز اقداماتی پیش‌بینی شده است، ادامه داد: در حال حاضر توزیع بیش از هزار تن قند و شکر با نرخ‌های مصوب دولتی در فروشگاه‌های ذکر شده انجام می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: برنج هندی در قالب کیسه‌های 10  کیلویی باقیمت 180 هزار تومان توزیع می‌شود، توزیع این کالا همچنان ادامه دارد و با نزدیک شدن به ایام عید فرایند توزیع آن بیشتر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سیب و پرتقال باکیفیت برای مصرف شب عید در سردخانه‌های مخصوص در استان ذخیره‌سازی شده است که در موعد مقرر باقیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای مصرف عموم مردم، عرضه می‌شود.

خدابخشی تأکید کرد: این میوه‌ها مشابه سال‌های قبل در غرفه‌هایی در سطح شهرهای چهارمحال و بختیاری که با بنر مشخص می‌شوند به فروش می‌رسند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۴۹:۴۲

27 Feb 2021