۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۴۶۴۵۳
جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

امروز دشمنان به دنبال استحاله انقلاب هستند/رسالت ما در جنگ نرم سنگین‌تر از جنگ سخت است

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: باید با توجه به ناکامی دشمن در جنگ سخت، با آمادگی کامل به مقابله با جنگ نرم دشمن برویم و رسالت ما در این جنگ نرم بسیار سنگین است.
امروز دشمنان به دنبال استحاله انقلاب هستند/رسالت ما در جنگ نرم سنگین‌تر از جنگ سخت است
سرهنگ مهران مرادی، جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ به تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، جنگ نرم را مختص به ایران ندانست و اظهار کرد: دشمنان از طریق جنگ نرم به دنبال استحاله انقلاب و از بین بردن سیرت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و آنها با ظاهر جمهوری اسلامی مشکلی ندارند.

وی گفت: دشمنان بعد از گذشت 42 سال از عمر بابرکت انقلاب به شدت از مردم و نظام ما عصبانی هستند و به قول شهید مظلوم دکتر بهشتی باید گفت "از دست ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید".

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بیان داشت: هیچ منطقی قبول نمی‌کند در بحث عفاف و حجاب به‌صورت سلبی برخورد شود، و امروز مردم نیز از مسئولین عمل می‌خواهند نه شعار.

وی ادامه داد: باید با توجه به ناکامی دشمن در جنگ سخت، با آمادگی کامل به مقابله با جنگ نرم دشمن برویم و رسالت ما در این جنگ نرم بسیار سنگین است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۳۹:۴۴

16 Jan 2021