۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۵۷۴۴۲
فرماندار شهرستان فارسان:

اولين کارخانه آب‌معدنی در جونقان افتتاح شد

فرماندار شهرستان فارسان گفت: اولين کارخانه آب معدنی جمعيت هلال‌احمر کشور در شهرستان فارسان، بخش جونقان و با حضور مسئولين استانی و به‌صورت ويدئو کنفرانس و وبينار با دستور معاون اول رئیس جمهور فعاليت خود را شروع کرد.
سيد هادی صالحی  در گفتگو با خبرنگار پایگاه حبری تحلیلی« جهانبین نیوز» اظهار کرد: در ايام مبارک دهه کرامت و در هفته هلال‌احمر اولين کارخانه آب معدنی جمعيت هلال‌احمر کشور در شهرستان فارسان، بخش جونقان و با حضور مسئولين استانی و به‌صورت ويدئو کنفرانس و وبينار با دستور معاون اول رياست‌جمهور فعاليت خود را شروع کرد.
 
وی در ادامه افزود: اين مجموعه ارائه خدمات به کل جامعه هلال‌احمر سطح کل کشور را خواهد داشت و امر مهم‌تر اينکه زمينه‌ای براي اشتغال در سطح شهرستان خواهد بود فازهای بعدی کارخانه نيز بعد از شروع به کار اين مجموعه در قسمت مجاور آن ادامه پيدا خواهد کرد.

صالحی اظهار داشت: افتتاح اين کارخانه از جمله تفاهم‌نامه‌هايی است که در سفر دوم رئیس جمهور به استان و شهرستان فارسان منعقدشده بود و  اکنون عملياتی و اجرايی شده است.

وی گفت: طی توافقی که در سفر دوم رئیس جمهور به استان با هلال‌احمر انجام شد مقرر  شد  واحد توليد آب‌معدنی راه اندازی شود که به امروز موکول شد و در اين هفته کرامت اين امر محقق شد.
 
صالحی در ادامه افزود: موضوع دومی که با هماهنگی هلال‌احمر  به‌زودی محقق خواهد شد امر گياهان داروئی  و فعال شدن اردوگاه‌های آن و همچنين استفاده از ظرفيت تجاری شرکت‌های زيرمجموعه‌های هلال‌احمر برای ايجاد و راه‌اندازی بازار اميد است اين امر بزودی محقق گردد.
 
 
جونقان در شهرستان فارسان و استان چهارمحال و بختياری است، اين شهر در دل رشته کوه‌های زاگرس و در دامنه جنوبی قله جهانبين واقع شده‌ است.

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۲:۳۱:۱۸

14 May 2024