۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۴۶۷۸۷

رکاب زني جانباز 65 درصد به عنوان سفير سلامت و منابع طبيعي

سيد مسعود طباطبايي دوچرخه سوار جانباز با حضور در مزار شهداي گمنام لردگان به عنوان سفير سلامت و سفير منابع طبيعي از طرف سازمان نظام پزشکي ستاد کرونا و سازمان‌جنگلها به شهداي والامقام اداي احترام کرد.
سيد مسعود طباطبايي جانباز ۶۵ درصد ارتش رکورددار ۱۲۰ هزار کيلومتر رکابزني در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشت: از سال 1390 ايرانگردي با دوچرخه را آغاز کرده‌ام و تاکنون استان‌هاي مختلف کشور را با دوچرخه رکاب زده‌ام.

وي افزود: در هشت دور دوچرخه سواري استان هاي ايران و کشورهاي خارجي و هم اکنون در دور هشتم استان هاي ايران از پل جلفا، يادمان سه سرباز شهيد سال ۱۳۲۰ به عنوان سفير سلامت و سفير منابع طبيعي از طرف سازمان نظام پزشکي ستاد کرونا و سازمان‌جنگلها  دور هشتم دوچرخه سواري استان هاي ايران و کشورهاي خارجي را آغاز نمودم .

در آيين استقبال از اين دوچرخه سوار، 5 اصله درخت به يادشهداي سلامت، شهداي حامي جنگل‌ها، شهداي گمنام و همچنين سپاسگزاري از کادر فداکار پزشکي در محل پارک شهداي گمنام شهر لردگان توسط اين دوچرخه سوار غرس شد.

اين دو چرخه سوار از بدو ورود به شهر لردگان مورد استقبال مردم خون گرم، فرماندار، فرمانده سپاه و فرمانده انتظامي و همچنين رواساي ادارات شهر لردگان قرار گرفت .

طباطبايي در پايان از مردم خونگرم لر بختياري به خصوص مردم شهر لردگان ابراز اميدواري نمود و از اين استقبال تقدير و تشکر کرد و گفت:  اميدوارم با همياري و همدلي بتونيم ايراني آباد و آزاد براي فرزندان و نسل هاي آينده رقم بزنيم .

انتهاي پيام/630 ل

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۹:۲۵:۴۰

29 Mar 2024