۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۳۳۵۱۲
کلار گزارش مي دهد

پيکر چهار شهيد گمنام در شهرستان بروجن آرام گرفت

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) پيکر مطهر چهار شهيد گمنام در شهرهاي گندمان و فرادنبه تشييع و خاکسپاري شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) پيکر پاک چهار شهيد گمنام دوران دفاع مقدس با استقبال بي نظير مردم شهيد پرور فرادنبه و گندمان تشييع و به خاک سپرده شد.

عزاداران فاطمي در شهرهاي فرادنبه و گندمان درحالي که لباس مشکي بر تن داشتند در سردي هواي زمستان محفلي گرم در تشييع شهداي گمنام برپا داشتند.

خيابان شهر فرادنبه و گندمان امروز مملو از جمعيتي بود که براي پاسداشت ياد و خاطره شهدا و آرمان‌هايشان‌ گردهم آمده‌ بودند و با فرياد "لبيک يا حسين" پيکر شهدا را مشايعت و همراهي مي کردند.

مردم شهرستان بروجن با همه غيرت‌شان آمدند تا در اجر تشييع پيکر شهدا شرکت کنند، فرياد يا زهرا(س) يا حسين(ع) فضا را پر کرده بود، اشک از چشمان همه سرازير شد گويي انگار مادران بر فرزند شهيد خود مي‌گريستند.

رزمندگان باز مانده از غافله شهادت بر اين حسرت گريه مي‌کردند و جوان‌ترها که دوران دفاع مقدس را درک نکرده بودند از ديدن اين صحنه‌ها بغض کرده و ناله مي‌کردند.

مردم شهرستان بروجن در حالي که عطر گلاب و بوي اسپند آسمان را معطر کرده بود با تبرک چفيه و سربند از شهدا ممد مي گرفتند.

ايستگاه صلواتي در شهر گندمان و موکب حضرت قمر بني هاشم(ع) شهر فرادنبه در اين مراسم معنوي پذيراي مردم شهرستان بروجن بود.

به گزارش کلار، پيکر دوتن از شهداي گمنام دوران دفاع مقدس در تپه نور(قزل گريش) شهر فرادنبه و دو شهيد ديگر در يادمان شهدا جنب حوزه مقاومت بسيج شهر گندمان آرام گرفت.

دو شهيد گمنامي که در شهر فرادنبه خاکسپاري شدند ۱۶ ساله در عمليات خيبر و ۲۰ ساله در عمليات محرم به فيض عظيم شهادت نائل آمده اند.

گفتني است مراسم وداع با شهداي گمنام چهارشنبه شب در شهرهاي بروجن، گندمان و فرادنبه برگزار شد.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۵:۵۸

26 Dec 2019