۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۳۶۷۵۱
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

سپاه همچنان آماده جان فشانی در راه نظام است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه نهادی مردمی و از مردم است که با اتکا به محور ولایت آماده جان فشانی در راه اهداف والای نظام اسلامی است و دراین مسیر هیچ شک و تردیدی به دل راه نمی دهد.
به گزارش جهانبین نیوز، نشست صمیمی فرمانده و جمعی از معاونین سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) با مدیرکل و جمعی از مدیران صدا وسیمای مرکز چهارمحال وبختیاری در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد.

سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در این نشست با اشاره به رسالت سپاه در حفظ انقلاب و دست آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: سپاه نهادی مردمی و از مردم است که با اتکای به محور ولایت آماده جان فشانی در راه اهداف والای نظام اسلامی است و دراین مسیر هیچ شک و تردیدی به دل راه نمی دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به یاوه گویی های اخیر رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: اظهارات ترامپ، صحبت های جدیدی نیست و در طول سالیان شکل گیری انقلاب و پس از آن همیشه ادبیات تهدید و تزویر فصل مشترک سران استکباری آمریکا بوده است، اما تاثیر این سخنان، وحدت و همدلی مردم، مسئولین و نهادهای انقلابی و سازمان‌های نظامی بود که با یکپارچگی و اتحاد مسیر انقلاب را طی و در برابر دشمن نیز قاطعانه ایستادگی نمایند.

سردار اکبری در پایان گفت: رزمندگان سپاه استان نیز هم‌نوا و هماهنگ با سایر رده های سپاه در سراسر کشور با روحیه استکبارستیزی آمادگی دفاع از کشور، ولایت، نظام و مردم را تا نثار آخرین قطره خون خود دارند و در این را مصمم تر از قبل به رسالت خود ادامه خواهند داد.

قدرت ایران، عامل هراس آمریکا است

در ادامه مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با بر شمردن راه های دشمن بر سلطه کشور گفت: مقام معظم رهبری در زمان مذاکرات هسته ای با جمله تاریخی «من به مذاکرات خوش بین نیستم» چهره استکباری و سلطه گرانه غرب به ویژه آمریکا را نمایان می سازدکه نظام استکباری سرشار از روحیه تزویر، دروغگویی و خالی از اعتماد است.

عظیمی در ادامه گفت: پس از جنگ جهانی دوم دو قطب قدرتی در دنیا ایجاد شد یکی در غرب با سردمداری آمریکا و کی در بلوک شرق با سردمداری شوری سابق که با وقوع حوادث تجزیه طلبی و انشقاق شوروی، نظام سلطه با محوریت آمریکا به گونه ای تک قطبی حیات خود را ادامه داد.

مدیرکل صدا و سیمای استان با برشمردن پنج ویژگی جمعیت، جغرافیا، اقتصاد، توان نظامی و ایدئولوژی به عنوان مولفه های تبدیل یک کشور به قدرت گفت: لمروز ایران اسلامی با برخورداری از این پنج مولفه تبدیل به قدرتی تاثیرگذار شده است که حیات استکبار را تهدید می کند و آمریکا با توسل به راه های مختلف ازجمله راه اندازی ۲۵۰ شبکه و رسانه ای علیه ایران و حیله ها و روش های متعدد دیگر تلاش می کند از انتشار ایدئولوژی اسلامی نظام و صدور انقلاب به خارج از مرزها جلوگیری نماید و در واقع اقتدار، توان نظامی و برخورداری از روح ایدئولوژی انسانی و اسلامی نظام جمهوری اسلامی ،دشمن را به وحشت انداخته است.

عظیمی با اشاره به لزوم برنامه ریزی مدیران برای مقابله با دشمن گفت: باید دقیق، علمی و ظریف در فضای مجازی علیه دشمن کار کرد و نقشه های دشمن برای غلبه بر جوانان و نوجوانان در فضای جنگ نرم را تبیین کرد و از این ظرفیت عظیم برای تقویت جبهه انقلاب اسلامی و ناامیدی دشمنان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه آگاهی مردم یکی از دلایل ناکامی دشمن در عرصه های مختلف بوده است گفت: با سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا موج عظیم حمایت از فرزندان سپاهی انقلاب به ویژه در فضای مجازی شکل گرفت و انتشار پست های حمایتی از سپاه در شبکه های اجتماعی و حتی ثبت پروفایل قشرهای مختلف مردم با نماد آرم سپاه وپرچم جمهوری اسلامی نشان از بی اهمیتی اظهارات سران آمریکا و اعتقاد ملت به جایگاه سپاه در جامعه داشت.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۸:۰۸

7 Jan 2020