۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۱۱۷۷۴

پیروزی مردم سوریه در راه است

پیروزی مردم سوریه در راه است
به گزارش جهانبین، بالاخره مردم سوریه پی به شرارت و جنگ طلبی مخالفان دولت بشار اسد بردند. در حال حاضر بحث سوریه به سمتی رفته است که جهان اسلام مقابل تکفیری ها ایستاده و همه بر این باورند که دیگر جای کوتاهی نیست و مسلمانان جبهه متحدی را مقابل تکفیری ها قرار داده اند به نام جبهه اتحاد که این مهم با صبر و تلاش خیر خواهان جهان اسلام میسر گردید.

در روزهای نخستین جنگ سوریه شاید با نگاه سطحی پیروزی ازآن تکفیرها به نظر می آمد. اما حرکاتی که چهره خبیث تکفیری ها را به همه جهانیان،مسلمانان و خصوصأ مردم سوریه نشان داد اهانت به حرم حضرت زینب(س) و اهل بیت پیامبر (ص) بود که برای شیعیان دردآورتر از دیگر مسلمانان بود، اهانت به حجر بن عدی صحابه و یار پیامبر عزیز اسلام سبب شد که مسلمانان پی به نیت شوم تکفیری ها ببرند که مشکل با دولت و شخص و نگرش خاصی نیست بلکه مشکل اتحاد جهان اسلام و منافع مشترک مسلمانان است و سود این تفرقه ها آید کشورهای استعمارگر و منفعت طلب خواهد شد همانند کشوری که جدیدأ به اسم اسرائیل هم شناخته نمی شود.

همانگونه که از اهل بیت(ع) روایت شده که دشمنان ما احمق هستند بذر تفرقه ای که توسط صهونیسم و هم پیمانان به ظاهر مسلمانش در دل جهان اسلام کاشته شد مگر با رشادت، فداکاری و ایثار مردم مسلمان خشکانده نمی شود. شبه گروه های سلفی و تکفیری اگر امروز در سوریه و کشورهای دیگر به اسم و اشکال دیگری همانند طالبان و القاعده حضور داشته و دارند این ریز غده های سرطانی که قصد بیمار کردن و لطمه زدن به امت اسلام را دارند زایده و تکثیر شده و عنوان یافته غاصب بزرگ قرن هستند این یاران استکبار و خدمتکاران صهونیسم می خواهند با نام و عنوان اسلام تصاویری ناخوشایند بر ضد اسلام برای جهانیان نمایش دهند ولی نمی دانند که بیداری اسلامی که منجر به حاصل شدن پادزهری چون اتحاد خواهد شد به حمد الهی موجب نابودی مستکبرانی چون تکفیری ها و اربابان شان خواهد شد.

فرزاد محمدی
مرجع : سامان ما
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۵:۰۸

29 Dec 2019