۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۱۷۸۱۳
فرماندار بن:

تربيت نيروهاي کارآمد از وظايف اصلي آموزش و پرورش است

ثروت هاي اصلي هر کشوري نيروي انساني کارآمد آن است و تربيت نيروهاي کارآمد نيز جزو وظايف اصلي آموزش و پرورش است.
تربيت نيروهاي کارآمد از وظايف اصلي آموزش و پرورش است
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از زنگ خبر، کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن با نواختن زنگ مقاومت در دبيرستان مکتبي در جمع دانش‌آموزان گفت: مساله تعليم وتربيت مهم‌ترين و اولويت‌دارترين مساله در هر کشوري است و هرگونه پيشرفت و توسعه در اين حوزه موجب رشد کشور خواهد شد.

وي افزود: ثروت هاي اصلي هر کشوري نيروي انساني کارآمد آن است و تربيت نيروهاي کارآمد نيز جزو وظايف اصلي آموزش و پرورش است.

اکبريان تصريح کرد: هيچ تحولي در هيچ کشوري وجود ندارد مگر اينکه در يک سمت آن نگاهي وسيع به آموزش و پرورش شده باشد.

فرمادار بن، سه ضلع براي عملکرد عالي در آموزش و پرورش ترسيم کرد و افزود: اگر اين سه ضلع به نحو احسنت وظايف خود را انجام دهند شاهد تحولاتي عظيم در نظام آموزشي کشور خواهيم شد.

اکبريان، ضلع اول را دولت معرفي کرد و گفت: دولت موظف است شرايط را براي دبيران و دانش‌آموزان آماده کرده و در برابر آن نيز تربيت نيروهاي مفيد و ارزشي را از اين حوزه انتظار دارد.

وي تصريح کرد: در ضلع ديگر آن نيز دبيران و همکاران اين وزارت حضور دارند که نقش بسيار مهمي در تربيت و آموزش کشور دارد.

اکبريان خطاب به دانش آموزان آنان را ضلع ديگر اين وزارت خواند و افزود: ازجمله حقوق دانش‌آموزان فراهم بودن محيطي امن و فضايي مناسب براي درس خواندن است.

وي افزود: وظيفه دانش آموزان نيز در برابر اين سرمايه گذاري ها درست درس خواندن و مفيد بودن در جامعه است.

فرماندار بن، سرمايه‌گذاري در آموزش پرورش را بسيار موثر دانست و گفت: سرمايه گذاري در اين حوزه اگر چه دير بازده است اما بسيار مفيد و موثر در رشد جامعه است.

اکبریان، تقارن هفته دفاع مقدس را با بازگشايي مدارس پيوندي مبارک دانست و گفت: بايد فرهنگ شهادت در ميان دانش آموزان ما جاري شود تا بتوانند در تمام عرصه ها مقتدرانه حاضر شوند.

انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۵:۱۳

27 Dec 2019