۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۱۷۱۹۲
سر صنف نانوای های شهرستان شهرکرد

خواستار افزایش قیمت نان هستیم

تاکنون هیچ گونه تغییری در قیمت نان رخ نداده است و اگر به همین روند پیش رود کاسه صبر نانوایی ها لبریز می شود و دیگر به کار خود ادامه نمی دهند.
خواستار افزایش قیمت نان هستیم
بهار آقا جهانبین در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به تجمعات پیوسته نانوایی های شهرکردی در اعتراض به پایین بودن قیمت نان گفت: بعد از افزایش حامل های انرژی، بالا رفتن هزینه های کارگر و بیمه آنان قیمت نان هیچ گونه تغییر نکرد به همین منظور نانواهای استان خواهان بالا بردن قیمت نان از سوی دولت هستند. 

جهانبین با بیان این که در سه سال اخیر تمامی اجناس حتی کرایه تاکسی افزایش قیمت داشته اند افزود: در این مدت با وجود بالا رفتن هزینه های زندگی قیمت نان تغییری نکرده این در حالی است که قیمت نان در چهارمحال و بختیاری پایین است و سایر استان ها به دلیل بالا بودن قیمت نان با مشکلی مواجه نیستند.

وی با اشاره به قول رئیس مجمع امور صنفی در مورد افزایش۱۵تا ۲۰ درصدی قیمت نان در اوایل ماه جاری خاطر نشان شد: تاکنون هیچ گونه تغییری در قیمت نان رخ نداده است و اگر به همین روند پیش رود کاسه صبر نانوایی ها لبریز می شود و دیگر به کار خود ادامه نمی دهند. 

سر صنف نانوای های شهرکرد قیمت تمام شده نان در استان هایی نظیر تهران و اصفهان را بالا دانست و اظهار کرد: اگر دولت قیمت نان چهار محال و بختیاری را هم تراز با استان اصفهان کند، نانوایی های استان می توانند بدون مشکل به پخت نان ادامه دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۳:۴۹

4 Jan 2020