:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> بازنشستگي در اسلام بي مفهوم است/ فقط سنگرها تغيير مي کند | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۱۹۱۷۱
امام جمعه بن:

بازنشستگي در اسلام بي مفهوم است/ فقط سنگرها تغيير مي کند

از زمان پيامبر اکرم (ص) تا امام راحل (ره) هيچ يک بازنشسته نشدند و بازنشستگي برايشان مفهومي نداشته است بلکه سنگر ها تغيير کرد.
بازنشستگي در اسلام بي مفهوم است/ فقط سنگرها تغيير مي کند
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر، حجت الاسلام سيد محمد تقي غضنفري امام جمعه بن شب گذشته در نشست فرماندهان پيشکسوت بسيجي در سپاه شهرستان بن ضمن تبريک سالروز بسيج مستضعفين گفت: در اسلام بازنشستگي معنايي ندارد بلکه سنگرها تغيير مي کند.

غضنفري گفت: از زمان پيامبر اکرم (ص) تا امام راحل (ره) هيچ يک بازنشسته نشدند و بازنشستگي برايشان مفهومي نداشته است بلکه سنگر ها تغيير کرد.

وي افزود: کوله بار تجربيات پيشکسوتان بايد به نسل جوان امروزي که در برابر جنگ هاي فرهنگي بسياري قرار دارد انتقال يابد.

غضنفري تاکيد کرد: تجربيات هشت سال دفاع مقدس در جنگ با امکانات کم و گرفتاري هاي بسيار ارزشمند است که مي تواند سرلوحه بسياري از کارهاي امروزي قرار بگيرد تا بدانند در بدترين شرايط هم بايد پاي نظام جمهوري اسلامي بمانند و تلاش کنند.

وي گفت: نسل جوان امروزي در برابر بمباران تبليغاتي دشمن قرار دارد و شبهات در اذهان جوانان بسيار است و بايد راه درست پاسخ دهي به آنان ترسيم شود.


وي جايگزين کردن دستگاه ديجيتال به جاي ماهواره ها را از سوي سپاه کاري ارزشمند دانست و افزود: ماهواره ها بلاي خانمان سوزي است و نبايد صرفا سپاه و بسيجيان به مقابله با آن بپردازند بلکه همه مردم بايد در برابرش بسيج شده و نگذارند بنيان خانواده با حضور اين دشمن از هم بپاشد.


امام جمعه بن خاطر نشان کرد: در تهاجمات نظامي به دليل مشخص بودن دشمن و سنگر و خاک ريز مقابله آسان تر بود اما در دنياي امروز و تهاجمات فرهنگي حتي تفکر طرف مقابل نيز قابل تشخيص نبوده و نمي توان خودي را از غير خودي تشخيص داد و اين کار را سخت مي کند.

وي تصريح کرد: پاسخ گويي به شبهات جوانان بايد توسط تمام نيروهاي دلسوز نظام صورت بگيرد تا در برابر تهاجمات دشمن سربلند باشيم.

غضنفري گفت: در حلقه هاي صالحين نيز بايد بزرگاني با تجربه حضور پيدا کنند و حلقه هاي صالحين در مساجد با افزايش آگاهي جوانان به سنگرهايي جهت مقابله با تهاجمات دشمن مبدل شود.

امام جمعه بن دغدغه مقام معظم رهبري در امرو فرهنگي را الگويي بي نظير دانست و افزود: زماني که مقام معظم رهبري مي فرمايند گاهي به خاطر دغدغه هاي فرهنگي خواب به چشمانم نمي آيد بايد سربازان امام زمان نيز همانمند نايب به حق ايشان بوده و دغدغه هايي همانند حضرت آقا داشته باشند.


وي لبيگ گويي به نداي ولايت فقيه را يکي از ويژگي هاي بارز بسيجيان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: فضيلت والاي رزمندگان به دليل همين لبيگ گويي به موقع و ايستادگي در برابر دشمان است.

انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۸:۳۳

27 Dec 2019