۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۱۶۴۳۵
نماينده ولي فقيه سپاه ناحيه بن:

اتحاد مسلمانان جهان رمز پیروزی فلسطين است

به اميد روزي که اختلافات دنياي اسلام جاي خود را به اتحاد بدهد و همه کشورها بر عليه اين غده سرطاني بسيج شده و قدس عزيز اولين قبله گاه مسلمين را از چنگال اين وحشيان نجات دهند.
اتحاد مسلمانان جهان  رمز پیروزی فلسطين است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر،حجت الاسلام والمسلمين عباسي، مسئول نماينده ولي فقيه در ناحيه مقاومت سپاه شهرستان بن به مناسبت روز قدس گفت: دين اسلام ديني است که بر سعادت بشر در همه زمينه ها نظر داشته و براي آن برنامه دارد و برخلاف نظر برخي از مردم فقط شامل احکام فردي وشخصي نمي شود و اسلام بر جامعه پاک و سالم وجهاني دارد.

وي گفت: پيامبر اکرم فرمودند "من اصبح ولم يهتم بامورالمسلمين فليس له بمسلم" هرکس نسبت به امور وسرنوشت بقيه مسلمانان اهميتي قائل نباشد از دايره اسلام خارج است و حضرت امام رحمه الله عليه هدفشان پياده کردن اسلام ناب واصيل بود به همين خاطر روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس ناميدند تا به دنيا بفهمانند انقلاب اسلامي در مرزهاي جغرافيايي کشور ايران محدود نمي شود.

عباسي در ادامه تصريح کرد: انقلاب اسلامي ايران به عزت وشرافت همه مسلمانان جهان از جمله مسلمانان مظلوم فلسطين که سال هاي سال به صورت وحشيانه ومظلومانه از وطن خود آواره شدند توجه دارد و رژيم غاصب اسرائيل را که با حمايت استکبار وسرسپردگي روساي کشورهاي مسلمان به قتل وکشتار وظلم وستم ادامه مي دهد محکوم مي کند.

نماينده ولي فقيه سپاه شهر بن در پايان گفت: مردم خداجو وروزه دار کشورمان هرساله در روز قدس با لبيک به نداي امام در حمايت از مردم مظلوم فلسطين راهپيمايي مي کنند وبه همه دنيا پيام مي دهند که اگر همه در زير پرچم اسلام جمع شده ومتحد شويم ريشه ظلم واستکبار کنده خواهد شد وهيچ مسلماني در هيچ جاي جهان مورد ستم و زور واقع نمي شود .

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۸:۰۴

19 Feb 2020