۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۱۳۷۴۴
نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

دولت جلوی زیاده‌خواهی‌ها و پروژه‌های غیرقانونی را بگیرد/ ورود مردم برای رفع مسئله آب

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی دولت باید جلوی زیاده‌خواهی‌ها و پروژه‌های غیرقانونی را بگیرد، گفت: کسی حق دخالت در منابع آب این استان را ندارد.
دولت جلوی زیاده‌خواهی‌ها و پروژه‌های غیرقانونی را بگیرد/ ورود مردم برای رفع مسئله آب
سعید زمانیان در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: صداقت و راستگویی و اعتقاد به تدبیر و امید یکی از مهمترین ویژگی‌هایی است که دکتر روحانی دولت خود را با آن معرفی می‎کند و ما نیز انتظار داریم این ویژگی‎ها در همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی دولت نهادینه و عملی شود.

وی افزود: این در حالی است که وزارت نیرو در رابطه با مسئله آب استان از صداقت و شفافیت لازم برخوردار نیست و در مورد توقف تونل‎های غیرقانونی گلاب ۲ و بهشت‎آباد که از سوی مسئولان استان اصفهان پیگیری می‌شود، رفتاری دوگانه دارد.

زمانیان با بیان اینکه رفتارهای دوگانه وزیر نیرو ناشی از تاثیر جریان‌ها بانفوذ و لابی‌های استان همجوار است، گفت: انتظار می‎رود رئیس جمهور و سایر مسئولان کشور در این رابطه توجه لازم را داشته باشند و از هرگونه تصمیم و اقدام غیرقانونی و غیرکارشناسی جلوگیری کنند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما با انتقال مازاد آب مخالفتی نداریم، تصریح کرد: این در حالی است که این آب مازاد باید کارشناسی شده و قانونی منتقل شود و حق‎آبه مردم استان نیز لحاظ شود.

زمانیان، جلوگیری از حفر هرگونه تونل انتقال آب را خط قرمز استان دانست و اظهار کرد: مردم استان آماده هستند تا اگر مسئولان نسبت به قوانین و نظرات کارشناسی شده التزام عملی نداشته باشند وارد میدان شوند و مانع تضییع حقوق خود شوند.

وی با بیان اینکه دولت باید جلوی زیاده‌خواهی‌ها و پروژه‌های غیرقانونی را بگیرد، گفت: کسی حق دخالت در منابع آب این استان را ندارد و چنانچه کسی قصد چنین کاری را داشته باشد مردم استان به شدت با او برخورد می‎کنند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۷:۳۹

29 Dec 2019