۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۳۰۲۰۴
کارشناس امورقرآني در چهارمحال و بختیاری:

مسجد پايگاه انسجام و يکپارچگي مسلمانان است

کارشناس امورقرآني گفت: مسجد پايگاه انسجام و يکپارچگي مسلمانان است و نماز جماعت و تشکيل صفوف به هم فشرده نمازگزاران به خوبي بيانگر هماهنگي و انسجامي است که حضور در مسجد فراهم مي‌آورد.
مسجد پايگاه انسجام و يکپارچگي مسلمانان است

به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين، محمد منصوري کارشناس امورقرآني اداره تبليغات اسلامي شهرستان بروجن  با تبريک به مناسبت روز جهاني مساجد، گفت: مسجد پايگاه انسجام و يکپارچگي مسلمانان است و نماز جماعت و تشکيل صفوف به هم فشرده نمازگزاران به خوبي بيانگر هماهنگي و انسجامي است که حضور در مسجد فراهم مي‌آورد.


حجت السلام منصوري در ادامه افزود: در اينجاست که افراد نمازگزار همچون قطره‌هاي آب به يکديگر مي‌پيوندند تا دريايي از اتحاد را به نمايش درآورند. همه در کنار يکديگر در برابر پروردگار يکتا رو به سوي يک قبله مي‌کنند و لب به حمد و ثناي آن يگانه نازنين مي‌گشايند و هماهنگ با يکديگر سرود توحيد را زمزمه مي‌کنند
.

 

وي گفت: پيامبر گرامي اسلام (ص) پايه‌گذار  نخستين  مسجد است.حضرت محمد (صمکاني را پايه‌گذاري کرد که علاوه بر عهده‌دار بودن نقش روحاني و معنوي، کانون فعاليت‌هاي اجتماعي مسلمانان نيز به شمار مي‌رفت. به همين دليل مسجد در تاريخ اسلام از ويژگي برجسته‌اي برخوردار بود.

حجت السلام منصوري بيان کرد: در گذشته همه امور مسلمين در ابعاد مختلف، از جمله عقايد و فعاليت‌هاي فرهنگي، عبادي، سياسي و اقتصادي در مساجد انجام مي‌شد.

انتهاي پيام1026ج /1020ج
 

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۳۴:۵۴

7 Feb 2020