۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۳۰۱۴۰
مدير مركز روابط عمومي و اطلاع‌رساني دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري:

اولين جشنواره مطبوعات در حوزه سلامت با معرفي برترين ها به كار خود پايان داد

مدير مركز روابط عمومي و اطلاع‌رساني دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري، ‌از برگزاري مراسم اختتاميه اولين جشنواره مطبوعات در حوزه سلامت در اين استان خبر داد.
اولين جشنواره مطبوعات در حوزه سلامت با معرفي برترين ها به كار خود پايان داد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر، عباس بحريني مدير مركز روابط عمومي و اطلاع‌رساني دانشگاه علوم پزشكي افزود: اين جشنواره با داوري بيش از يك هزار آثار در بخش‌های، سرمقاله و يادداشت، مقاله، عكس، تيتر، خبر، ‌مصاحبه،‌ گزارش خبري و بخش ويژه توليدات تحليلي و معرفي ۱۲ نفر از صاحبان آثار برتر به كار خود پايان داد.

به گفته وي، آثار ارسالي به دبيرخانه جشنواره با موضوعات سلامت، تحول نظام سلامت، ‌نقش اقتصاد مقاومتي، ‌اقدام و عمل در بهداشت و درمان در استان و راهكارهاي ارتقاء‌آن و با هدف تجليل از فعالان خبر در حوزه سلامت و معرفي آثار خبري برتر در اولين روز از شهريورماه جاري در سالن غدير فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد.

بحريني گفت: اين جشنواره به همت مركز روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي،‌ اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي، اداره كل بيمه سلامت، ‌دبيرخانه شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر،‌ هفته‌نامه عصر قلم،‌ اصحاب رسانه،‌ خبرنگاران و خبرگزاري‌ها و مطبوعات استان برگزار و در حاشيه آن از خبرنگاران فعال در حوزه سلامت نيز تجليل بعمل آمد.

مدير مركز روابط عمومي و اطلاع‌رساني دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري افزود: از خانم‌ها محبوبه اسحاقي از خبرگزاري ايسنا،‌ بهاره صميمي از خبرگزاري مهر،‌ الهام قرباني از هفته‌نامه عصر قلم،‌ شكوفه سليماني و سميه پناهنده از خبرگزاري ايرنا، آناهيتا موجودي از خبرگزاري قدس آنلاين و مرضيه نظري‌زاده از جهانبین نیوز و آقايان: اورنگ كياني، شجاع كريمي و سيد ساجدالدين افضلي بعنوان صاحبان آثار برتر و از فاطمه احمدي و محسن غفاري بعنوان صاحبان آثار شايسته، تجليل بعمل آمد.

بحريني افزود: برقراري ارتباط تلفني با دكتر هاشم‌زاده رياست دانشگاه علوم پزشكي استان و ابراز خرسندي ايشان از برگزاري جشنواره و استقبال اصحاب رسانه و اعلام برگزاري اين جشنواره بصورت سالانه، ‌قرائت پيام جشنواره و اجراي موسيقي‌هاي شاد از ديگر بخش‌هاي جذاب اين مراسم بود.

وي، همچنين از افتتاح نمايشگاه تاريخچه پزشكي استان در حاشيه اين جشنواره خبر داد و افزود: اين نمايشگاه از يكم لغايت هشتم شهريورماه جهت بازديد علاقه‌مندان داير مي‌باشد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۴:۰۷

30 Dec 2019