۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۳۱۲۷۵
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

عملياتي کردن شعار اقتصاد مقاومتي بزرگترين پدافند غير عامل است

امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه گفت: امروز عملياتي کردن شعار اقتصاد مقاومتي اقتصاد و عمل بزرگترين پدافند غير عامل است که بايد دولت مردان و مسئولين و ملت شريف ايران به آن اهتمام ويژه اي بپردازند.
عملياتي کردن شعار اقتصاد مقاومتي بزرگترين پدافند غير عامل است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه 30 مهر در مصلي نماز جمعه چلگرد با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار با نخبگان علمي کشور گفت: تاکيد بر توجه به رشد علمي کشور و پويايي آن و توجه به نخبگان در فرمايشات مقام معظم رهبري اختصاص به آن ديدارها ندارد و ايشان همواره در جلسات مختلف به اين نکته تاکيد مي ورزند که بيانگر اهميت و واقعيت حساس و انکار ناپذيز جايگاه نخبگان در همه حوزه ها براي توانمندي و عزت و استقلال کشور در تقابل با همه تهديدات خارجي است و يکي از مهمترين حوره ها، پدافند غير عامل  بشمار مي رود.
 
حجه الاسلا طباطبايي در ادامه با اشاره به هفته پدافند غير عامل گفت: پدافند غير عامل يعني تقويت همه جانبه کشور بويژه حوزه هايي که در معرض خط تهديدات خارجي است، با کار در اين حوزه ها دست دشمن را از نقطه ضعف هاي احتمالي براي آسيب زدن و تهديد کردن خالي کنيم.


وي گفت: امروز عملياتي کردن شعار اقتصاد مقاومتي اقتصاد و عمل بزرگترين پدافند غير عامل است که بايد دولت مردان و مسئولين و ملت شريف ايران به آن اهتمام ويژه اي بپردازند.
 
 رئيش شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ به يکم آبان سال 1356 سالروز شهادت شهيد مصطفي خميني اشاره کرد و بيان داشت: رژيم منحوس پهلوي با شهادت حاج آقا مصطفي، سعي در متوقف کردن نهضت امام (ره) و شکستن کمر انقلاب را داشت که خون پاک آن فقيه فرزانه در رگهاي انقلاب جاري شد و کار رژيم شاه را تمام کرد.

وي گفت: شخصيت عظيم علمي، سياسي، فقهي و فرهنگي ايشان آنقدر بي نظير بود که امام (ره) ايشان را نه فقط اميد انقلاب بلکه اميد اسلام مي دانستند.
 
حجه الاسلام طباطبايي به اول آذر روز برنامه ريزي اشاره کردند و ضمن تجليل از حضور باشکوه مردم استان بويژه شهرستان کوهرنگ در طرح سرشماري اينترنتي گفت: مبناي همه برنامه ريزي ها داشتن آمار درست از جمعيت و ظرفيتهاي کشور است که اميدواريم نويد بخش روزهاي خوب و تاثيرگذار از تنگناهاي اقتصادي باشد.


انتهاي پيام/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۷:۲۲

9 Feb 2020