۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۲۸۶۱۰
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی چهارمحال و بختیاری:

نمایشگاه صنعت ساختمان در چهارمحال و بختیاری شروع به کار کرد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی چهارمحال و بختیاری گفت: دهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در چهارمحال و بختیاری از پنجم خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های چهارمحال و بختیاری افتتاح شد و پذیرای هم‌استانی‌ها است.
نمایشگاه صنعت ساختمان در چهارمحال و بختیاری شروع به کار کرد
محمد مسعودی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی چهارمحال و بختیاری در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: دهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در چهارمحال و بختیاری از پنجم خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های چهارمحال و بختیاری افتتاح شد و پذیرای هم‌استانی‌ها است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین دستاوردهای صنعت ساختمان در استان راه‌اندازی می‌شود خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه شرکت‌های نمایندگی داخلی حضور خواهند داشت.

مسعودی با اشاره به اینکه امسال شرکت‌های نمایندگی محصولات خارجی در این نمایشگاه حضور ندارند ادامه داد: این نمایشگاه در فضای سرپوشیده و در مساحت ۵ هزار متر مربع برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی چهارمحال و بختیاری از ارائه تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی برای تولید‌کننده‌های استانی برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی این استان خبر داد و افزود: در این نمایشگاه ۷۹ غرفه با متراژهای ۱۲ تا ۹۶ متر وجود دارد.

مسعودی در پایان ساعت کاری نمایشگاه صنعت ساختمان را ۱۶ تا ۲۲ اعلام کرد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۶:۲۹

26 Dec 2019