۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۲۷۳۶۹

بازديد رئيس تبليغات اسلامي فارسان از نمايشگاه هنر جويان هنرستان جنت فارسان

رئيس تبليغات اسلامي فارسان نمايشگاه هنرجويان هنرستان جنت فارسان را افتتاح کرد.
بازديد رئيس تبليغات اسلامي فارسان از نمايشگاه هنر جويان هنرستان جنت فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمد ميربد، باحضور در هنرستان جنت فارسان نمايشگاه هنرجويان اين هنرستان را افتتاح کرد.

مژگان مرادي، مدير هنرستان جنت، گفت: در اين هنرستان رشته‌هاي گرافيک، کودک‌ياري، طراحي و دوخت، معماري و طراحي آموزش داده مي‌شود و امروز به مناسبت ايام‌الله دهه فجر و سالروز پيروزي انقلاب اسلامي دست‌ساخته‌ها، طراحي‌ها، تابلوها و لباس‌هاي دوخته شده توسط هنرجويان اين هنرستان در نمايشگاهي در معرض بازديد عموم گذاشته شده است.

در قسمتي از اين نمايشگاه هنرجويان ايستگاه نقاشي بر پا کرده بودند که در اين ايستگاه از ورود حضرت امام خميني (ره) در 12 بهمن 1357 به ايران، سقوط نظام شاهنشاهي در 22 بهمن، حوادث بعد از انقلاب، حوادث مربوط به جنگ تحميلي هشت ساله، مسائل مربوط به برجام را نقاشي مي‌کردند.

حجت‌السلام ميربد در اين بازديد خطاب به کادر آموزشي و هنرجويان هنرستان جنت گفت: اگر هنرجويان اين هنرستان در زمينه‌هاي مذهبي مانند اعياد غدير، مبعث و تولد ائمه (عليهم السلام) و يا شهادت ائمه با تبليغات اسلامي همکاري کنند و کارهايي نظير عکس، ماکت‌سازي، طراحي، نقاشي يا پوستر ارائه دهند، اداره تبليغات اسلامي فارسان از آفرينندگان اين آثار حمايت مي‌کند و آثار آنها را در سطح استان به نام خالق اثر و هنرستان جنت توزيع مي‌کند.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۹:۳۳

10 Jan 2020