۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۳۳۶۳۲
در بخش زاینده رود:

حيرت عوامل تهيه برنامه "ويتامين خ" از جاذبه‌هاي طبيعي و گردشگري شهرستان سامان

برنامه‌ساز "ويتامين خ" شبکه نسيم گفت: در شهرستان سامان جاذبه هاي گردشگري وجود دارد که بعضي از اين جاذبه ها در شمال کشور که مقصد اکثر هموطنان براي سفر است وجود ندارد.
حيرت عوامل تهيه برنامه "ويتامين خ" از جاذبه‌هاي طبيعي و گردشگري شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز؛ مدير برنامه "ويتامين خ" شبکه نسيم در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما هدف از ضبط این مستند در شهرستان سامان و حاشيه رودخانه زاينده رود معرفي جاذبه هاي گردشگري سراسر کشور به مردم ايران زمين عنوان کرد و بيان داشت: در حال حاضر زماني که صحبت از تعطيلات و سفر صورت مي گيرد همه مردم قصد سفر به شما را دارند در حالي که در ايران جاذبه هاي گردشگري بکر و ناشناخته اي وجود دارد.



رامين کرم يزدي با بيان اينکه يکي از جاذبه هاي بکر و ناشناخته در سطح کشور شهرستان سامان و حاشيه رودخانه زاينده رود است، بيان داشت: تبليغات در راستاي اين مناطق در سطح کشور کم صورت گرفته است با توجه به شرايط و پتانسيل بسيار خوب بايد تبليغات گسترده تري در اين منطقه براي شناسايي صورت گيرد.


کرم يزدي بيان داشت: در طي اين سه روزي که در شهرستان سامان بوديم ضبظ برنامه از روستاي هدف گردشگري ياسه چاه، پل هوره، پل زمانخان و... داشته ايم، بيان داشت: واقعا شهرستان سامان بسيار جذاب و زيبا است.


امير حاجيان يکي ديگر از عوامل برنامه "ويتامين خ " در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه اين منطقه جذابيت هايي را دارا است که بعضي از اين جذابيت ها را شمال براي سفر ندارد، عنوان کرد: واقعا از اين همه چشم انداز زيبا، جاذبه هاي بکر و... لذت برديم و اميدواريم با پخش برنامه از رسانه ملي و شبکه پايتخت مردم برنامه ريزي براي سفر در تعطيلات بر اين مناطق داشته باشند.

 
حاجيان با بيان اينکه برنامه ما با محوريت طنز و شوخي است ،اذعان داشت: سعي ما بر اين است که مناطق گردشگري کشور را با شادي به مردم معرفي کنيم.

وي با بيان اينکه بايد تبليغات لازم در جهت جذب گردشگر براي شهرستان سامان و حاشيه رودخانه زاينده رود با توجه به وجود پل ها و مناطق زيباي حاشيه رودخانه زاينده رود صورت گيرد، تصريح کرد: واقعا اين منطقه يکي از مناطق جذاب و جالب براي خود من بوده است.


اين برنامه ۲۰ دقيقه‌اي با طراحي آيتم‌هاي مختلف و شاد شامل ديروزي‌ها، پاورقي، دعوت (مسافرت به اقصي نقاط کشور و به تصوير کشيدن روستاها و زندگي روستايي و مکان‌هاي ديدني ايران) و... از بخش‌هاي اين برنامه است که روزهاي شنبه، يکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه، از ساعت ۲۰ از شبکه نسيم سيما پخش مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۳:۱۱

27 Dec 2019