۰
plusresetminus
از کتاب « انسان درآرزوي بازگشت به نيستان حقيقت» تاليف عصمت طاهرزاده قهفرخي ، در روز شعر و ادب فارسي درکتابخانه عمومي ملاصدرا رونمايي شد.
رونمايي ازکتاب «انسان درآرزوي بازگشت به نيستان حقيقت» درکتابخانه عمومي ملاصدرا فرخشهر
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين، فرزانه جعفري، مسئول کتابخانه عمومي ملاصدرا با اعلام اين خبر گفت: طي مراسمي با حضور اعضاي شوراي اسلامي شهر فرخشهر؛ دکتراصغر رضاپوريان، عضو هيات علمي دانشگاه آزاداسلامي واحد شهرکرد؛ کارشناسان اداره کل کتابخانه هاي عمومي استان وجمعي از بزرگان، شعرا و علاقه مندان فرهنگ و ادب در روز بزرگداشت استاد محمدحسين شهريار از کتاب «انسان درآرزوي بازگشت به نيستان حقيقت» تاليف عصمت طاهرزاده، استاد زبان و ادبيات فارسي و مسئول کانون ادبي نيستان اين کتابخانه، رونمايي شد.

جعفري گفت: در ابتداي اين مراسم ياد و خاطره استاد شهريار با پخش اشعاري از ايشان با صداي دلنشين خود استاد گرامي داشته شد و سپس دکتر رضاپوريان، عضو هيات علمي دانشگاه آزاد شهرکرد با بيان مطالبي راجع به زندگاني مولانا به مباحث موجود درکتاب اشاره و نقاط قوت و ضعف آن را براي حاضران ذکر کرد.

در ادامه مولف کتاب درخصوص هدف خود از تاليف اين کتاب نکاتي را بيان کرد، طاهرزاده گفت: اين کتاب در دو فصل و دوازده بخش تدوين شده است که فصل نخست به مفهوم مرگ ارادي نظر دارد و در فصل دوم با مفهوم مرگ جسماني از نگاه مولانا آشنا مي شويم.

گفتني است برنامه شعرخواني شعراي شهر فرخشهر و جشن امضاي حاضران به عنوان يادبود براي مولف از برنامه هاي پاياني اين مراسم بود .

انتهاي پيام1026ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۳:۵۴

9 Feb 2020