۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۲۴۸۶۶
نماینده ولی فقیه درچهارمحال و بختیاری:

برگزاری کنگره شهدا احیاء کننده فرهنگ ناب اسلام و شهید و شهادت در جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان گفت: استحکام پایه های اسلام، برافراشتن پرچم عدل الهی و تفکر ناب اسلامی در جهان از دستاوردهای برگزاری یادواره ها و کنگره شهداست.
برگزاری کنگره شهدا احیاء کننده فرهنگ ناب اسلام و شهید و شهادت در جامعه است
حجت السلام و المسلمین محمد علی نکونام در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشت: استحکام پایه های اسلام، برافراشتن پرچم عدل الهی و تفکر ناب اسلامی در جهان از دستاوردهای برگزاری یادواره ها و کنگره شهداست.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ملت ایران با تاسی از شهدا به جهانیان اعلام می کنند که زیربار ذلت، کفر و نفاق دشمن نمی رود و در برابر انحراف و توطئه بیگانگان ایستادگی می کند.

وی ادامه داد: در این کنگره نیامده ایم تا از خودمان تعریف کنیم بلکه آمده ایم تا روحیه شهادت طلبی ، فکر و عمل شهدا رادر خودمان مثل درخت بکاریم و از آن میوه اسلام را برداشت کنیم.

نکونام گفت: غرفه هایی که در نمایشگاه اسوه های ماندگار زده شده است بسیار پربار بوده که این امر نتیجه تلاش های شبانه روزی اعضاء ستاد کنگره شهدا بوده است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه به گونه ای برنامه ریزی شده است که فرهنگ دوران دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های اسلامی را تبیین کند.

نکونام ادامه داد: آن چه در این نمایشگاه بسیار عظیم مشاهده می‌شود گویای عظمت، بزرگی و بیان‌گر نقش و رشادت رزمندگان استان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه تلاش های دست اندرکاران این نمایشگاه جای تقدیر و تشکر دارد اذعان داشت: توصیه مقام معظم رهبری نیز همین بود که برنامه های این چنین مثل؛ نمایشگاهها، کنگره ها و کارهایی که مربوط به ترویج شهادت و معرفی شهدا صورت می پذیرد.

نکونام بیان داشت: برپایی نمایشگاه هایی مثل اسوه های ماندگار بنابه گفته مقام معظم رهبری ، مقابله جدی با تهاجم فرهنگی دشمن است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: برپایی این گونه نمایشگاه‌ها تا حدود قابل توجهی می‌تواند احیاء کننده فرهنگ ناب اسلام و فرهنگ شهید و شهادت در جامعه باشد.

نکونام از افرادی که برای برپایی این نمایشگاه تلاش کردند تشکر نمود و تاکید کرد: از مردم دعوت میکنم که در این نمایشگاه حضور پیدا کنند و ان شالله نتیجه این تلاشها چیزی باشد که آقا فرمودند.


انتهای پیام/۱۰۲۸ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۱:۳۹

16 Jan 2020