۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۳۵۷۳۸
وعده هاي سرخرمني/

نيمه سال 96 به سر رسيد وعده هاي مسئولين به مقصد نرسيد/آیا مشکل تصفيه خانه فاضلاب شهر لردگان حل مي شود؟

در پي عدم تحقق وعده و وعيد هاي مسئولين استاني و شهرستاني بعد از گذشت 12 سال مبني بر بهره برداري شبکه فاضلاب شهر لردگان ديگر حناي وعده‌ها نزد مردم رنگي ندارد.
نيمه سال 96 به سر رسيد وعده هاي مسئولين به مقصد نرسيد/آیا مشکل تصفيه خانه فاضلاب شهر لردگان حل مي شود؟
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان،  شبکه فاضلاب شهر لردگان از پروژه هاي داغ ديده اين شهرستان است که از سال 1383  کار عملياتي و اجرايي آن آغاز شد و قرار بر اين شد سال 93 به بهره برداري برسد.

اين پروژه نه اينکه در سال 93 به بهره برداري نرسيد بلکه در طي اين سال ها درصد پيشرفت فيزيکي چنداني را به خود نديد، و این در حالي است که مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هر روز وعده جديدي از افتتاح  بهره برداري آن مي دهد.

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هر چند ماه يکبار، گفتگويي را با خبرگزاري ها در رابطه با بهره برداري از پروژه تصفيه خانه شهرستان لردگان انجام مي دهد که حتي خودش هم به اين وعده ها چندان اميدي ندارد و آن را به اما و اگرهاي اختصاص بودجه واگذار مي کند.

مسئولان به عنوان بازوهاي اجرايي در مرحله عمل، نشان مي‌دهند که تا چه ميزان به وعده هاي خود پايبند هستند و چقدر در واقع، عملگرايي را هدف خود قرار مي‌دهند.
 
پيگيریِ به سرانجام رسيدن اين وعده ها و قول های داده شده را ابتدا به وجدان آگاه مردم و سپس به همت و غيرت مسئولان مي سپاريم و در اين اثنا رسالت رسانه اي خود را نيز براي مطالبه گري محفوظ مي دانيم و همواره اميدوار بوديم که سال بعد سالي برای تحقق وعده ها و قول هاي داده شده مسئولان شهرستاني و استاني به مردم لردگان باشد.

تيتر هايي که در زير مشاهده مي کنيد از وعده هاي است که مسئولين شهرستاني و استاني طي 12 سال با وعده هاي عملي نشده در خصوص بهره برداري از تصفيه خانه شبکه فاضلاب لردگان دادند.













شايسته است مسئولين استاني و شهرستاني تنها با وعده هاي تو خالي گفته هاي خود را بر خواسته هاي مردم ارجحيت ندهند و تمامي تلاششان در جهت تحقق نيازهاي مردم باشد.

شهرستان لردگان با بيش از 215 هزار نفر جمعيت و عدم وجود سيستم فاضلاب شهري در اين شهرستان مشکلات زيادي را به وجود آورده است.
 
انتهاي پیام1026ج /630ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۵:۲۷

10 Jan 2020