۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۲۸۶۱۸
فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري خبر داد؛

دستگیری قاچاقچیان کالا در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري گفت: در این عملیات پنج قاچاقچی دستگیر شده و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
دستگیری قاچاقچیان کالا در چهارمحال و بختیاری
سردار نورعلي ياري فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: به دنبال دريافت اخباري مبني‌بر حمل كالاي قاچاق از محورهاي مواصلاتي چهارمحال و بختیاری به مقصد استان‌هاي مركزي كشور، طرح مبارزه با قاچاق کالا به مرحله اجرا گذاشته شد.

وي تصریح کرد: ماموران كلانتري ۱۵ فرخ‌شهر پس از كسب مجوز قضائي طي عمليات ايست و بازرسي در محور شهركرد - بروجن دو دستگاه موتورسيكلت هوندا ۲۵۰ سي سي قاچاق را توقيف و دو نفر را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري با بیان اینکه در عمليات ديگري ماموران انتظامي شهرستان‌هاي لردگان و بروجن دو دستگاه خودرو سواري و يك دستگاه وانت‌بار حامل كالا را در محور ياسوج به شهركرد توقيف كردند افزود: در بازرسي از اين خودروها 2 هزار و 500 ثوب‌ البسه مردانه و زنانه، ۴۰۰ كيلو بادام زميني و ۶۹۶ قوطي كمپوت آناناس كشف و سه قاچاقچي را دستگير كردند.

سردار یاری ارزش كالاهاي مكشوفه را يك ميليارد و ۲۰۰ ميليون ريال دانست و تاکید کرد: پنج قاچاقچي دستگير شده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۹:۱۶

27 Dec 2019