۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۲۹۹۷۸
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی:

چهارمحال و بختیاری در بحث آب به احدالناسی بدهکار نیست

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: چهارمحال و بختیاری در بحث آب به احد و ناسی بدهکار نیست و طلب خود را با نجابت دنبال می‌کند.
چهارمحال و بختیاری در بحث آب به احدالناسی بدهکار نیست
اردشیر نوریان نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در خصوص مسائل مربوط به آب بارها اعلام کرده‌ایم که ما ۱۰۰ درصد طرف مردم هستیم و از مسئولان استانی هم خواسته‌ایم تا شجاعانه و مردانه از حقوق مردم استان‌مان در این زمینه دفاع کنند.

نوریان کارشناسی منصفانه در بحث آب و تهیه جدول منابع آب را یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم و مسئولان این استان دانست و تاکید کرد: اگر حق طبیعی محیط زیست استان ما تامین نشود اساسا آبی وجود نخواهد داشت که بتوان با آن کاری صورت داد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جیره‌بندی آب در شهرستان بروجن افزود: ما باید میلیاردها تومان هزینه کنیم برای انتقال آب به زرند و کرمان درحالی که مرمان استان خودمان تشنه هستند.

وی تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری در بحث آب به احد الناسی بدهکار نیست و طلب خود را با نجابت دنبال می‌کند.

نوریان یادآور شد: ما با این موضوع که آب برای شرب انتقال داده شود مخالف نیستیم اما اینکه آب ما برای صنایع آب‌بر انتقال داده شود و ۲۰۰ روستای ما با تانکر آب‌رسانی شود قابل قبول نیست.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۱:۲۰

31 Dec 2019