۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۱۶۳۸۷
فرمانده سپاه اردل:

روز قدس قدرتمندترین مدافع حقوق ملت فلسطین است

روز قدس و مسئله فلسطین می تواند عامل همبستگی و نقطه اشتراک بین کشورهای اسلامی و عامل حرکت ملل اسلامی و وحدت جهان اسلامی علیه استکبار شود.
روز قدس قدرتمندترین مدافع حقوق ملت فلسطین است
به گزارش جهانبین نیوز، هوشنگ جمشیدی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه اظهار کرد: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی باید بدانند آزادی قدس و اعتلای ارزش های اسلامی از آرمان های بلند امام خمینی و از رویکردهای اصلی انقلاب اسلامی است.

جمشیدی افزود: اوضاع غزه و فلسطین یکی از بحرانی ترین دوران خود را پشت سر می گذارد و رژیم اشغالگر قدس از زمین و هوا از هیچ جنایتی بر ضد مردم بی دفاع غزه دریغ نمی کند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی طی چند روز گذشته اوج وحشیگری مدرن را به معرض نمایش گذاشت و نشان داد که برای رسیدن به اهداف شوم خود حتی به کودکان معلول و اماکن مقدس مسلمانان هم رحم نمی کند تا جایی که کشته و زخمی شدن صدها نفر از مردم بی دفاع غزه طی چند روز اخیر، قلب هر انسانی را به درد آورده و تمام ملت های آزادی خواه جهان خواستار محکومیت جنایات اسرائیل غاصب توسط مجامع بین المللی شدند.

جمشیدی گفت: حرکت وحدت بخش مسلمانان در روز جهانی قدس نشان خواهد داد که ملت های مسلمان در کنار مردم ستمدیده فلسطین هستند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردل در پایان گفت: ملت ایران با حضور معنوی و با بصیرت خود در راهپیمایی روز جهانی قدس به عنوان قدرتمندترین مدافع حقوق ملت فلسطین، همصدا با سایر کشورهای اسلامی مقابله با نظام سلطه و صهیونیسم غاصب را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۸:۳۸

29 Dec 2019