۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۱۹۱۶۷
سرهنگ عشقي در جمع بسيجيان بروجني:

بسيج بازوي توانمند نظام اسلامي/ايران جايگاه و زنده کننده اسلام ناب محمدي است

فرمانده سابق سپاه ناحیه استان اصفهان گفت: بسيج بازوي توانمندي در دست جمهوري اسلامي ايران براي صحنه هايي است که به آن نياز دارد.
بسيج بازوي توانمند نظام اسلامي/ايران جايگاه و زنده کننده اسلام ناب محمدي است
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، سرهنگ عشقی صبح امروز در جمع بسيجيان بروجني با بيان اين که ايران جايگاه و زنده کننده اسلام ناب محمدي است اظهار داشت: بسيج بازوي توانمندي در دست جمهوري اسلامي براي صحنه هايي است که به آن نياز دارد.

 عشقي با اشاره به اين که بسيج در قالب نقش عملکردي در مقابل ضد انقلاب ايستاد و درگيري ها را خنثي کرد گفت: در روز ۵ آذر با تجمع خود توانايي ها،عملکردها و دستاوردهاي ۳۶ سال گذشته را مرور مي کنيم و به رخ دشمن مي کشيم.

وي به مذاکرات هسته اي اشاره کرد و گفت: امروز پنج قدرت بزرگ دنيا حاضر به مذاکره با ايران مي شوند و چانه زني کنند تا ما را از رسيدن به اهداف انقلاب باز دارند.

عشقي با بيان اين که همسايه کشور ايران در سال ۵۹ با توجه به سابقه اي که داشت ظرف مدت ۱۵ روز توانست کشورمان را اشغال کند تصريح کرد: بسيج تمام قد با نقش دفاعي وارد ميدان شد و توانستيم طي ۱۶۴ عمليات دشمن را از کشورمان بيرون کنيم.

سرهنگ عشقي با بيان اين که هشت سال دفاع مقدس تنها جنگي بود که درآن قاطعانه به پيروزي رسيديم خاطر نشان کرد:شاهد پيروزي ما در جنگ وضعيت فعلي کشور است که در اوج اقتدار ايستاده ايم.

وي با اشاره به اين که پيشرفت و اقتدار کشورمان حاصل حضور بسيجيان در سنگر علم و سازندگي است تصريح کرد: کسب ۷۰۰ مدال در المپيادهاي مختلف و مدارج والاي علمي از جمله ي افتخارات بسيج است.

فرمانده سابق سپاه ناحيه اصفهان به جنگ نرم، جبهه جديدي که دشمن براي کشورمان باز کرده است اشاره کرد و گفت: مقام عظماي ولايت اولويت امروز نظام جمهوري اسلامي را مقابله با جنگ نرم دانسته است.

عشقي گفت: به فرموده مقام معظم رهبري بسيجيان واقعي تمام اسلام بايد داراي سه خصوصيت اخلاص،بصيرت و عمل به هنگام باشند.

وي در پايان با اشاره به اين که دشمن در جنگ نرم مبناي کار را براي انحراف، ترويج سبک زندگي غربي و تغيير زير ساخت هاي انقلاب قرار داده است تاکيد کرد: بايد قاطعانه در اين فضا وارد شويم و دشمن را مغلوب کنيم.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۳:۵۴

8 Jan 2020