۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳
کد مطلب : ۲۴۸۷۲

همايش بزرگ پياده‌روي خانوادگي در وردنجان برگزار مي شود

مسئول اداره ورزش و جوانان بن گفت: همزمان با استان به مناسبت کنگره شهداي استان چهارمحال و بختياري همايش بزرگ پياده روي خانوادگي روز جمعه در وردنجان برگزار مي‌شود.
همايش بزرگ پياده‌روي خانوادگي در وردنجان برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز بهزاد احمدي رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان بن در گفتگو با خبرنگار زنگ خبر اظهار داشت: همزمان با استان به مناسبت کنگره شهداي استان چهارمحال و بختياري همايش بزرگ پياده روي خانوادگي روز جمعه در وردنجان برگزار مي‌شود.

احمدي تصريح کرد: اين همايش جمعه ۱۷مهرماه از محل گلزارشهدا تا سالن ورزشي ازساعت۶:۳۰ صبح برگزار مي‌شود.

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان بن هدف از برگزاري اين همايش را ايجاد شور و نشاط در جامعه و سلامت خانواده و جامعه عنوان کرد و افزود: توسعه و تعميم ورزش همگاني در فضايي مملو از شور و نشاط اجتماعي در راستاي تامين سلامت روحي و جسمي آحاد مختلف جامعه از اهداف برگزاري اين همايش است.

احمدي شعار اين همايش را ورزش دشمن اعتياد خواند و افزود: توسعه ورزش همگاني در جامعه از ابعاد مختلف ضرورت دارد چرا که کم‌هزينه‌ترين ورزش محسوب مي‌شود و تحقق جامعه سالم، پويا و حرکت به سمت چشم‌انداز ورزش همگاني و حضور حداکثري از اولويت‌هاي مورد نظر در برگزاري همايش‌هاي پياده‌روي است.

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان بن گفت: سالن ورزشي وردنجان به‌عنوان نقطه پايان اين همايش پياده روي خانوادگي در نظر گرفته شده است و در پايان اين همايش به قيد قرعه به تعدادي از شرکت کنندگان جوايزي اهدا مي‌شود.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۱:۳۲

29 Dec 2019