۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۳۵۱۸۶

افزايش 50 هزار تني ظرفيت سردخانه هاي چهارمحال و بختياري

رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان گفت: يکي از مهمترين نيازهاي اين استان وجود سردخانه و صنايع تبديلي است تا از بين رفتن محصولات کشاورزي در استان جلوگيري شودکه با برنامه ريزي وپيگيري هاي انجام شده در چند سال اخير، ظرفيت سردخانه اي چهارمحال و بختياري 50هزار تن افزايش يافت.
افزايش 50 هزار تني ظرفيت سردخانه هاي چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ ذبيح الله غريب رئيس سازمان جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري اظهار کرد: يکي از مهمترين نيازهاي اين استان وجود سردخانه و صنايع تبديلي است تا از بين رفتن محصولات کشاورزي در استان جلوگيري شودکه با برنامه ريزي و پيگيري هاي انجام شده در چند سال اخير، ظرفيت سردخانه اي چهارمحال و بختياري ۵۰ هزار تن افزايش يافت.

وي تصريح کرد: هم اکنون در استان ۱۵سردخانه استاندارد دومداره باظرفيت ۱۱۰ هزار تن، در زمينه نگهداري گوشت، مرغ، ماهي، ميوه و ساير محصولات کشاورزي وجود دارد.

غريب بيان داشت: در سال گذشته ۱۳ واحد صنايع تبديلي و تکميلي در زمينه هاي توليد خوراک دام و طيور، فراورده هاي لبني و سردخانه به بهره برداري رسيد.

وي، با اشاره به اينکه، بخش خصوصي در سال گذشته جهت راه اندازي اين تعداد طرح حدود ۳۰ ميليارد تومان سرمايه گذاري کرد افزود: جهت راه اندازي اين طرح ها ۱۱ ميليارد و ۶۰۰ ميليون تومان هم تسهيلات بانکي پرداخت شد.

رئيس سازمان جهادکشاورزي استان گفت: با بهره برداري از اين ۱۳ طرح، براي ۱۵۲ نفر بصورت مستقيم اشتغال زايي ايجاد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۰۱:۰۵

2 Apr 2020