۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۷
کد مطلب : ۱۷۷۳۴
امام جمعه بن:

روحیه انتقادپذیری روحیه بسیار ارزشمندی است

امام جمعه بن در دیدار با اعضای موسسه پویا دستان این شهرستان گفت: روحیه انتقادپذیری روحیه بسیار ارزشمندی است و این یکی از نقاط مثبت این موسسه است.
روحیه انتقادپذیری روحیه بسیار ارزشمندی است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، حجت‌الاسلام سیدمحمدتقی غضنفری در دیدار با اعضای موسسه پویا دستان جوان شهرستان بن با تقدیر از خدمات این موسسه اظهار کرد: دغدغه‌هایی که در این موسسه برای یافتن و پیگیری مشکلات مردم وجود دارد ارزشمند است.

وی تصریح کرد: وجود جوان دغدغه‌مند در یک منطقه نه تنها ارزشمند است بلکه موجب رشد و شکوفایی آن منطقه نیز خواهد شد.

غضنفری تصریح کرد: یکی از دلایل حمایت همه جانبه بنده از این موسسه آشنا بودن با اهداف و دغدغه های جوانان این موسسه است.

وی گفت: من معتقدم جوانانی که خودجوش دست به چنین کارهایی می زنند ارزشمند هستند و باید آن‌ها در جهت رسیدن به اهدافشون کمک کرد.

امام جمعه بن تصریح کرد: در هر عرصه‌ای ممکن است حسادت‌هایی وجود داشته باشد و اذیت شوید اما این گونه مسائل نه تنها نباید مانع حرکت شما باشد بلکه باید موجب رشد و پیشرفت نیز شود.

غضنفری افزود: افرادی ناخواسته حسادت ورزیده و یا اختلاف سلیقه‌ها موجب این رفتارها می‌شود اما نباید این اختلاف‌‌ها به دشمنی تبدیل شود.

وی خطاب به اعضای این موسسه تاکید کرد: ممکن است بعضی جریان‌ها بخواهند نمک‌گیرتان کنند تا نتوانید نقدشان کنید که باید مراقب این جریان ها بود.

امام جمعه بن گفت: یک سیاست کلی که باید همیشه رعایت شود این است که هرحرفی که می‌زنیم باید توانایی پاسخگویی به آن را نیز داشته باشیم.

وی اظهار کرد: رشد در پرتو انتقادات سازنده است و اگر انتقاد صورت نگیرد رشدی نخواهیم داشت.

غضنفری در ادامه افزود: روحیه انتقادپذیری روحیه بسیار ارزشمندی است و این یکی از نقاط مثبت این موسسه است.

وی افزود: کار شما کاری ارزشمند است و قطعا ماندگار خواهد بود و یکی دیگر از نقاط بسیار ارزشمند این موسسه جوان بودن نیروهای آن است.

امام جمعه بن گفت: این موسسه با فکر و اندیشه کار دارد و باید برای پیشبرد و رسیدن به اهداف خود صبور باشد.

وی، برپایی جشن روز جوان و نشست پرسش و پاسخ جوانان با مسئولان شهرستان در روز دانشجو را دو اقدام بسیار ارزشمند دانست وگفت: این دو مراسم، بسیار ارزشمند بوده و باید با پذیرفتن انتقادات هر سال بهتر از سال گذشته برپا شود.

غضنفری ارتباط با نخبگان شهرستان را یکی از وظایف این موسسه برشمرد وگفت: شهرستان بن با وجود کمبود امکانات استعدادهای بالقوه‌ای دارد و نباید نخبگان این شهرستان فراموش شوند.

انتهای پیام/ ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۳:۵۳

27 Dec 2019