۰
۲
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۱۲۴۹۶
تودیع ومعارفه ای دیگردرراه است:

سعیدصالحی چهارشنبه فرماندار سامان می شود

کاروان عزل و نصب دولت یازدهم به شهرستان سامان رسید و فرماندار جدید چهارشنبه این هفته معارفه می شود.
سعیدصالحی چهارشنبه فرماندار سامان می شود
به گزارش جهانبین نیوز، به نقل از  سامان ما در کاروان عزل و نصب های دولت یازدهم بالاخره نوبت به شهرستان سامان رسید و به گفته منابع آگاه، فرماندار جدید سامان قرار است، روز چهارشنبه ۲۳ بهمن در جلسه ای در شهرستان سامان رسما معارفه شود.

شنیده ها حاکی از آن است که سعید صالحی گزینه نهایی فرمانداری این شهرستان انتخاب شده و حکم وی از سوی استاندار به امضا رسیده است.
صالحی، که در سوابق خود عنوان نخستین بخشدار شهر سامان را در کارنامه خود ثبت کرده است، با مردم و موقعیت اقتصادی و اجتماعی این شهرستان آشنایی کامل دارد.

صالحی در سال ۷۶ اولین بخشدار سامان و بعد از آن به عنوان معاون فرماندار در شهرستان اردل و فرمانداری شهرکرد فعالیت داشته است.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

ناشناس
جاتب است اسفندیارقربانی واقعا قربانی شد بی سروصداتودیع شد بدون اطلاع به ادارات ومردم ولی اقای صالحی ازچند روز قبل معرفی میشوند!خلایق هرچه لایق>قصدم توهین به شخص اقای صالحی نیست ولی دریغ ازیک قدردانی کوچک از قربانی قربان شده!علی ع :اگرمقام ماندنی بود بتو نمیرسید
ابراهیم
با سلام وتشکر از خبرهای خوبتان از شما دست اندکاران محترم سایت تقاضا دارم مشکلات شهر سامان وشهرستان سامان را به تصویر کشیده واز مسئولین جواب بخواهید شاید قدری این مسئولین به خود بیایندکه چرا این شهرستان توریستی باید به این روز بیافتد نمونه بارز آن همبن پارک کودک است که به همه چیز می ماند غیر از یارک کودک با وجوداین که در فصل تابستان اکثر مسافران شبها در این پارک چادر می زنند ولی این محل هیچ امکاناتی ندارد واین تپه پارک که نه تخریبش می کنند ونه زیبا سازیروی آن انجام می گیرد.ویا همین تابلو کوچه ها که با این هزینه گزاف نصب شده اند فاقد شماره بوده وحتی خود مردم هم نمی دانند اسم کوچه بغلی چیست چه برسد به غریبهه ها .آیا خود این مسئولین این نقطه ضعفها را نمی ببینند / با احترام

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۷:۱۸

1 Jan 2020