۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۲۵۶۲۶
بیانیه خصمانه جدید ناظران حقوق بشر علیه ایران؛

ناظران‌حقوق‌بشر: برخلاف توافق‌هسته‌ای، بازهم قطعنامه صادر می‌کنیم

روز 19 نوامبر (28 آبان) طی هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل، کشورهای عضو باید این قطعنامه را برخلاف حصول توافق هسته‌ای، به تصویب برسانند.
ناظران‌حقوق‌بشر: برخلاف توافق‌هسته‌ای، بازهم قطعنامه صادر می‌کنیم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از جام نیـوز، پایگاه اینترنتی سازمان ناظران حقوق بشر ملل متحد (hrw) دقایقی پیش ضمن اعلام خبر انتشار بیانیه جدید این سازمان درخصوص ایران، مدعی شد که کشورهای عضو سازمان ملل باید با رای خود از قطعنامه قبلی درباره بهبود وضعیت حقوق بشر در ایران حمایت کنند.

این نامه که به امضای ۳۶ سازمان مختلف فعال در حوزه حقوق بشر رسیده، ادعا می‌کند که روز ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) طی هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل، کشورهای عضو باید این قطعنامه را برخلاف حصول توافق هسته‌ای، به تصویب برسانند.

قطعنامه ذکر شده حاوی ادعاهای دروغین درباره تداوم نقض حقوق بشر در ایران و الزام دولت برای پایبندی به قوانین و الزامات داخلی و بین‌المللی است. این در حالی است که مردم ایران چنین نظری نداشته و به زندگی عادی خود ادامه می‌دهند.

سارا ویتسون، مدیر بخش خاورمیانه سازمان ناظران حقوق بشر ملل متحد مدعی شد با وجود امضا شدن توافق هسته‌ای، این سازمان از فشارهای ناعادلانه خود بر ایران دست نکشیده و قطعنامه‌های مختلفی را علیه ایران صادر خواهد کرد.

در بیانیه کسانی که خود ناقض انواع و اقسام حقوق بشری در اقصی نقاط کره خاکی هستند و حالا به کاسه داغ‌تر از آش برای مردم ایران تبدیل شده‌اند، آمده است که برخلاف اظهارات مقامات دولت روحانی، رفاه اجتماعی بهبود پیدا نکرده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۵:۵۸

27 Dec 2019