۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۳۴۲۵۷
امام جمعه لردگان؛

شکوفائي اقتصاد جامعه بدست کارگران است / در انتخابات، بايد شاخص‌هاي فرد اصلح مد‌نظر قرار بگيرد

امام جمعه لردگان گفت: کارگران کساني هستند که چرخ اقتصاد و معيشت جامعه بر دوش دارند و پيشرفت جامعه مديون کارگران زحمت کش است.
شکوفائي اقتصاد جامعه بدست کارگران است / در انتخابات، بايد شاخص‌هاي فرد اصلح مد‌نظر قرار بگيرد
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان؛ حجت السلام والمسلمين انصاري امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته در مصلاي بزرگ لردگان با سفارش مردم به تقوا اظهار داشت: تقوا سبب تقويت پيوند اجتماعي مي شود.
حجت‌الاسلام انصاري ويژگي‌هاي ايام ماه شعبان را برشمرد و اظهار داشت: ماه شعبان از ماه‌هاي با عظمت الهي است و بايد مسلمانان از اين ماه با ارزش بهره‌برداري مطلوب با اجراي اعمال ويژه آن ببرند.
خطيب نماز جمعه لردگان با گراميداشت 9 ارديبهشت روز شوراها اظهار داشت: به دستور خداوند در همه امور و تصميم‌گيري بايد مشورت و شورا مدنظر قرار داشته باشد که اين مهم نشان از دموکراسي و مردم سالاري در نظام‌ جمهوري اسلامي است .

در انتخابات، بايد شاخص‌هاي فرد اصلح مد‌نظر قرار بگيرد
امام جمعه لردگان گفت: در انتخابات، بايد شاخص‌هاي فرد اصلح مد‌نظر قرار بگيرد چراکه انتخاب اصلح آينده نظام اسلامي ايران را ترسيم مي‌کند.
حجت اسلام انصاري امام جمعه لردگان گفت: انتخاب فرد براي مديريت جامعه چه شورا و چه رياست جمهوري بايستي داراي شرائطي باشد که حضرت اميرالمومنين (ع) براي حاکمان بيان داشته اند: عادل باشد، عالم به قوانين داخلي و خارجي و بين المللي باشد، با کفايت باشد،خير خواه مردم باشد، عزت و شرف داشته باشد، رعايت بيت المال را داشته باشد، ساده زيست باشد و از تشريفات دوري کند و در مصرف بيت المال دقت داشته باشد عقل و تدبير و درايت داشته باشد .
وي افزود: رئيس جمهور اصلح بايد انساني قوي، داراي تفکر انقلابي، توانمند، با صلابت، و ويژگي تبعيت از دين، انقلاب و رهبر معظم انقلاب داشته باشد.

اهميت كار و ارزش كارگر در اسلام
امام جمعه لردگان، در بخش ديگر سخنان خود با اشاره به روز کارگر گفت: روز 11 ارديبهشت روز کارگر  است ما بايستي قدر کارگران را بدانيم و حقوق آنها را رعايت کنيم چون شکوفائي اقتصاد جامعه بدست کارگران است.
وي افزود: دولت جلوي قاچاق رابگيرد تا کارگران در کارخانه بيکار نشوند از توليدات داخلي حمايت شود ايران توانائي دارد خودش مشکلات خودش را بر طرف کند به شرطي که به توان داخلي کشور توجه شود .
وي بيان داشت: پيشرفت جامعه ما مديون کارگران است و کارگر توانمند مورد رحمت خداوند است.

تبريک اعياد شعبانيه
ايشان در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته  ولادت امام حسين (ع) وروز پاسدار را گرامي داشت و از پاسداران به عنوان جان بر کفان نظام و اسلام ياد کرد و گفت: پاسداران بايد روحيات از خودگذشتگي و مدافعين اسلام و انقلاب باشند. سپاه پاسداران از اول انقلاب تا کنون حدود چهل توطئه عليه نظام را خنثي و نابود کردند اينها مدافعين نظام هستند قدر آنها را بدانيم که اگر نبود سپاه معلوم نبود امنيت ما به چه شکلي بود.


انتهاي پيام/630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۹:۰۴

2 Jan 2020