کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش اختصاصي هفت چشمه

مردم اردل به کمپين آقاي روحاني لطفا عصباني نشو پيوستند

16 ارديبهشت 1396 ساعت 13:01

مردم ولايتمدار شهرستان اردل به کمپين آقاي روحاني عصباني نشو پيوستند و با در دست گرفتن نوشته هايي به بيان مشکلات خود پرداختند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، با نزديک شدن به انتخابات رياست جمهوري آتي کمپيني با عنوان #آقاي روحاني عصباني نشو # در فضاي مجازي تشکيل شده است که به انعکاس نظريات مردم نسبت به عملکرد چهارساله دولت، گلايه مندي از اقدامات دولتمردان، بيان مشکلات و مطالبات مي پردازد.

مردم ولايتمدار شهرستان اردل نيز از اقشار و سنين مختلف در اين کمپين شرکت کرده و با در دست گرفتن نوشته هايي به بيان مشکلات خود پرداختند.

دولت تدبير و اميد بعد از سرکار آمدن در سال ۱۳۹۲ خبر از کارو تلاش داده بود اما در مدت چهار سال گذشته در شهرستان اردل به تغيير فله اي مديران روي آورد و در خصوص بيکاري فقط شعار ها ي سرخرمني دادند.



در خصوص جاده اصلي اردل به شهرکرد يکي از جاده هاي بسيار خطرناک شهرستان بوده که نارضايتي ها و منتقدان زيادي دارد اما کدام گوش شنوا و چشم بي




عمليات تکميل پروژه فاضلاب شهر اردل به دليل مشکلات خاص مالي چند سالي است که در خواب به سر مي برد و تعطيل است


عمليات تکميل پروژه فاضلاب شهر اردل به دليل مشکلات خاص مالي چند سالي است که در خواب به سر مي برد و تعطيل است




پروژه سد بهشت آباد که همچنان گرفتار سياسي بازي‌ها است.. احداث شهرک صنعتي و تکميل جاده گورميزه که وعده چند ساله دولت تدبير در شهرستان اردل بود اما هيچ کدام به سرانجام نرسيد و اين روزها باز برخي مسئولين قول تکميل اين پروژه ها را مي دهند. اي کاش اين مسئولين ساعتي با خداي خود خلوت کنند و بدانند که وعده دروغ دادن به مردم محروم حق الناس است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 34385

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/report/34385/مردم-اردل-کمپين-آقاي-روحاني-لطفا-عصباني-نشو-پيوستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir