۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۳۴۳۸۵
گزارش اختصاصي هفت چشمه

مردم اردل به کمپين آقاي روحاني لطفا عصباني نشو پيوستند

مردم ولايتمدار شهرستان اردل به کمپين آقاي روحاني عصباني نشو پيوستند و با در دست گرفتن نوشته هايي به بيان مشکلات خود پرداختند.
مردم اردل به کمپين آقاي روحاني لطفا عصباني نشو پيوستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، با نزديک شدن به انتخابات رياست جمهوري آتي کمپيني با عنوان #آقاي روحاني عصباني نشو # در فضاي مجازي تشکيل شده است که به انعکاس نظريات مردم نسبت به عملکرد چهارساله دولت، گلايه مندي از اقدامات دولتمردان، بيان مشکلات و مطالبات مي پردازد.

مردم ولايتمدار شهرستان اردل نيز از اقشار و سنين مختلف در اين کمپين شرکت کرده و با در دست گرفتن نوشته هايي به بيان مشکلات خود پرداختند.

دولت تدبير و اميد بعد از سرکار آمدن در سال ۱۳۹۲ خبر از کارو تلاش داده بود اما در مدت چهار سال گذشته در شهرستان اردل به تغيير فله اي مديران روي آورد و در خصوص بيکاري فقط شعار ها ي سرخرمني دادند.



در خصوص جاده اصلي اردل به شهرکرد يکي از جاده هاي بسيار خطرناک شهرستان بوده که نارضايتي ها و منتقدان زيادي دارد اما کدام گوش شنوا و چشم بي




عمليات تکميل پروژه فاضلاب شهر اردل به دليل مشکلات خاص مالي چند سالي است که در خواب به سر مي برد و تعطيل است


عمليات تکميل پروژه فاضلاب شهر اردل به دليل مشکلات خاص مالي چند سالي است که در خواب به سر مي برد و تعطيل است




پروژه سد بهشت آباد که همچنان گرفتار سياسي بازي‌ها است.. احداث شهرک صنعتي و تکميل جاده گورميزه که وعده چند ساله دولت تدبير در شهرستان اردل بود اما هيچ کدام به سرانجام نرسيد و اين روزها باز برخي مسئولين قول تکميل اين پروژه ها را مي دهند. اي کاش اين مسئولين ساعتي با خداي خود خلوت کنند و بدانند که وعده دروغ دادن به مردم محروم حق الناس است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۱:۵۲

4 Jan 2020