کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور مسئولين شهرستاني:

همايش بزرگداشت شهداي هفته دولت در اردل برگزار شد+تصاوير

8 شهريور 1395 ساعت 17:59

صبح امروز،همايش گراميداشت هفته دولت و بزرگداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر با حضورمسئولين در شهرستان اردل برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، صبح امروز هشتم شهريور ماه همزمان با هفتمين روز از هفته دولت همايش گراميداشت هفته دولت و بزرگداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر با حضورمسئولين شهرستاني در مسجد حضرت ابالفضل(ع) شهر اردل برگزار شد.

محمد انصاري بخشدار مرکزي شهرستان اردل در اين همايش در سخناني با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت: هفته دولت زمان بسيار مناسبي است تا با نگاهي به رفتار و کردار اين شهيدان آنها را اسوه و الگوي خود قرار دهيم.
وي افزود: شهيد رجايي و شهيد باهنر شهداي عمل گرا و متعهدي بودند که درست خدمت کردن را تعليم مي دادند و به عنوان دولتمردان عمل و انديشه در راه آباداني کشورمان و حفظ دين اسلام جان خويش را تقديم کردند.
انصاري بيان کرد: رجايي و باهنر، شهداي بزرگوار عرصه دولت و نمونه‌هاي بارز خادمين امين مردم و مسئولين وفادار به ملت و دولت هستند که خالصانه خود را وقف مردم کردند.
حجت الاسلام مسلم رضايي مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه شهرستان اردل در اين همايش ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر، نامگذاري هفته دولت با شهادت اين دو عزيز را موجب سنگين تر شدن مسئوليت دولتمردان معرفي کرد.
رضايي گفت: ما بايد از زندگي اين شهيدان، برخورد صحيح با مردم، ولايت پذيري، خدمت رساني و ساده زيستي را ياد بگيريم چرا که اين افراد بهترين الگوهاي ما خواهند بود.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 30284

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/report/30284/همايش-بزرگداشت-شهداي-هفته-دولت-اردل-برگزار-تصاوير

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir