۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۳۰۲۸۴
با حضور مسئولين شهرستاني:

همايش بزرگداشت شهداي هفته دولت در اردل برگزار شد+تصاوير

صبح امروز،همايش گراميداشت هفته دولت و بزرگداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر با حضورمسئولين در شهرستان اردل برگزار شد.
همايش بزرگداشت شهداي هفته دولت در اردل برگزار شد+تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، صبح امروز هشتم شهريور ماه همزمان با هفتمين روز از هفته دولت همايش گراميداشت هفته دولت و بزرگداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر با حضورمسئولين شهرستاني در مسجد حضرت ابالفضل(ع) شهر اردل برگزار شد.

محمد انصاري بخشدار مرکزي شهرستان اردل در اين همايش در سخناني با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت: هفته دولت زمان بسيار مناسبي است تا با نگاهي به رفتار و کردار اين شهيدان آنها را اسوه و الگوي خود قرار دهيم.
وي افزود: شهيد رجايي و شهيد باهنر شهداي عمل گرا و متعهدي بودند که درست خدمت کردن را تعليم مي دادند و به عنوان دولتمردان عمل و انديشه در راه آباداني کشورمان و حفظ دين اسلام جان خويش را تقديم کردند.
انصاري بيان کرد: رجايي و باهنر، شهداي بزرگوار عرصه دولت و نمونه‌هاي بارز خادمين امين مردم و مسئولين وفادار به ملت و دولت هستند که خالصانه خود را وقف مردم کردند.
حجت الاسلام مسلم رضايي مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه شهرستان اردل در اين همايش ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر، نامگذاري هفته دولت با شهادت اين دو عزيز را موجب سنگين تر شدن مسئوليت دولتمردان معرفي کرد.
رضايي گفت: ما بايد از زندگي اين شهيدان، برخورد صحيح با مردم، ولايت پذيري، خدمت رساني و ساده زيستي را ياد بگيريم چرا که اين افراد بهترين الگوهاي ما خواهند بود.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۰:۵۶

4 Feb 2020