۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۵۷۲۳۷
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

تجهیز اورژانس چهارمحال و بختیاری به بالگردهای روز جهان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری از تجهیز اورژانس استان به یکی از بالگردهای روز جهان خبر داد.
تجهیز اورژانس چهارمحال و بختیاری به بالگردهای روز جهان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، محمود شمسی پور در تشریح این خبر اظهار داشت: با تلاش و پیگیری های انجام شده و با کمک رئیس شرکت هلی کوپتری ایران، اورژانس هوایی استان به بالگرد اِکوریل یکی از بالگردهای روز دنیا و بهترین بالگرد اورژانس موجود کشور، تجهیز گردید.

وی افزود: این بالگرد در جهت افزایش ایمنی و سرعت بیشتر خدمات اورژانس جایگزین بالگرد آلوئت قبلی در اورژانس هوایی شادروان رحمت الله توکلی زانیانی مستقر شد.

شمسی پور اضافه کرد: کاهش هزینه تعمیراتی، مصرف بسیار کم سوخت، برد زیاد، سر و صدای کم و راحتی سرنشینان به علت لرزش کم از مزایای این هلی کوپتر است.

وی ادامه داد:موتور بسیار ایمن تحت هدایت سیستم هوشمند کامپیوتری، توانایی کنترل سیستم هوشمند بر روی خطاهای احتمالی خلبان و ثبت آنان و قابلیت مانورپذیری بسیار بالا از دیگر مزایای این بالگرد است.

به گفته رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان؛ سال گذشته ۵۶ مورد خدمات اورژانس هوایی و از ابتدای سال جاری تا کنون نیز ۴ ماموریت اورژانس هوایی در استان انجام شده است.

انتهای خبر/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۵۸:۰۶

18 Apr 2024