۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰
کد مطلب : ۵۶۴۰۱
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان:

کاندیدا‌های مجلس از ایجاد تفرقه قبیله‌ای بپرهیزند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان گفت: کاندیداهای مجلس از هرگونه ایجاد تفرقه قومی و قبیله‌ای خودداری کرده و از تخریب چهره‌ رقبا و سایر داوطلبان به طور جد پرهیز کنند.
کاندیدا‌های مجلس از ایجاد تفرقه قبیله‌ای بپرهیزند
اسماعیل باقری در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی« جهانبین نیوز »، اظهار کرد: توصیه‌هایی به داوطلبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های لردگان، فلارد و خانمیرزا داشته‌ایم که امیدواریم با رعایت این موراد انتخابات سالمی را شاهد باشیم.
 
وی با اشاره به توصیه‌های انتخاباتی تصریح کرد: داوطلبین از هرگونه ایجاد تفرقه قومی و قبیله‌ای خودداری کنند و از تخریب چهره‌ی رقبا و سایر داوطلبان به طور جد پرهیز نمایند و از دادن وعده‌های خلاف واقع و خارج از اختیارات نمایندگی خودداری کنند.
 
باقری  در رابطه با هزینه‌های انتخاباتی داوطلبین گفت: کاندید‌اهای مجلس شورای اسلامی در رابطه با هزینه‌های تبلیغاتی باید قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت‌های انتخاباتی را رعایت کرده و از به راه انداختن کاروان‌های انتخاباتی خودداری کنند.
 
دادستان شهرستان لردگان  بیان داشت : داوطلبین باید مسئول فضای مجازی خود را معرفی کرده و از هرگونه تبلیغات خارج از موعد پرهیز و تبلیغات خود را به موعد مقرر قانونی موکول کنند.

وی خاطر نشان کرد: بدیهست با توجه به اهمیت سلامت  انتخابات در این شهرستان در صورت مشاهده و وصول گزارش تخلف انتخاباتی برابر مقررات قانونی شخص متخلف مورد تعقیب قضایی خواهد گرفت.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان در پایان گفت: برای تعدادی از داوطلبینی که شروع به تبلیغات پیش از موعد کرده‌اند، پرونده قضایی تشکیل شده است.
 
انتهیا خبر / 630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۰۱:۳۳

24 Jan 2024