۰
plusresetminus
حجت الاسلام سعیدی در رابطه مسمومیت اخیر دانش آموزان در کشور گفت : این جنایت یک جنایت کوچکی نیست و امیدواریم که دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی سر شاخه های این مسئله را کشف و به قوه قضاییه معرفی کنند تا به سزای اعمال خود برسند، البته دشمن همیشه در کمین است و همیشه در حال فتنه انگیزی هستند و این فتنه ها همیشه هست و تا جریان حق و باطل هست تا مبارزه هست ، از این دسیسه ها و خناس گری ها وجود دارد.
مسموم کردن دانش آموزان بی گناه جنایت کوچکی نیست / دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی عوامل این جنایت را شناسایی و دستگیر کنند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام مهدی سعیدی امام جمعه موقت شهرستان لردگان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به شناخت امام خود گفت : شناخت امام توسط پیرو به این معناست که پیرو خودش را با امام و با دستورات امام تنظیم کند ، خیلی از معارف دین را اهل بیت با لسان دعا بیان کردند، خداوندات خودت را طوری به من بشناسان که پیامبرت را درست بشناسم، شناخت دقیق امام منوت به شناخت پیغمبر است و منوت به شناخت نبوت و شناخت نبوت مشروط است به شناخت الله تبارک و تعالی است.
 
وی افزود : شما نگاه کنید انحرافاتی که در امت اسلام پیش آمده ، فرقه و نیرنگ هایی که در جهان اسلام پدید آمده است، بعد از پیغمبر(ص) گروه های مختلف فرقه های مختلف ، عقابد مختلف ، مذاهب مختلف ، یکی از علل مهم آن نشناختن درست خداوند متعال بود،  توحید را دررست نشناختند ، یعنی اگر ما بخواهیم امام شناس شویم باید خدا را درست بشناسیم .
 
حجت الاسلام مهدی سعیدی تصریح کرد : وهابی را نگاه کنید، توحیدشان توحید ناقصی است ، توحیدی است که منجر به امام شناسی نمی شود ، نبوت پیامبر را ناقص شناختند ، به همین علت است که خدا را درست نشناختند و به تبع آن پیامبر را هم درست نشناخته اند. برای هر قومی و امتی هادی و هدایت گری وجود دارد ، پس اگر پیامبر را درست شناخته ایم ، منجر به این میشود که نبوت باید ادامه داشته باشد، زمین بدون حجت خدا نخواهد بود.
 
وی ادامه ادامه داد : امام مهدی (عج) امام موجود موعود است، وقتی چنین تفکری در مکتبی وجود داشته باشد که امامی حاضر و ناظر هست ، در آن مکتب نامیدی راه ندارد ، یکی از اثرات مهدویت و اعتقاد به مهدویت و اعتقاد به مهدویت امید به آینده است. خوش بینی به آینده است که جبهه حق پیروز میدان خواهد بود ، خدا اراده کرده که مستضعفین وارثان زمین خواهند بود و این اراده الهی است، پس وقتی افق آینده مسیر حق این است، در این مکتب نامیدی راه ندارد ، در این مکتب یاس و افسردگی راه ندارد.
 
حجت الاسلام سعیدی در خطبه دوم نماز جمعه لردگان ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه گفت : در جشن نیمه شعبان به مناسبت ولادت منجی عالم بشیریت مهدی موعود (عج) شاهد حضور پر شور مردم در مسجد مقدس جمکران که بیش از سه میلیون و پانصد هزار نفر از عاشقان این حضرت حضور یافتند و این نشان از تقوای امت اسلام و ملت ایران و تعظیم شعائر الهی است.
 
وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی گفتند: ما باید به تبع از  توصیه های رهبر انقلاب مبنی بر کاشت نهال و شعار هر ایرانی کاشت سه نهال که اگر ما این رهنمود را عملی کنیم ، قطعا تحول عظیمی در محیط زیست خواهد شد و کمک بزرگی به اقصاد کشور خواهد شد.
 
امام جمعه موقت لردگان تصریح کرد : همانطور که رهبر انقلاب اشاره کردند اگر وضع اقتصاد کشور وابسته به یک محصول باشد اقتصاد تک محصولی به جایی می رسد که هم اکنون شما مشاهده می کنید ، ما امروز هم نسبت به ارزش پول ملی مشکل داریم و هم در زمینه تورم و گرانی مشکل داریم و مسئولین باید از همه راه ها نسبت به برطرف کردن این مشکلات استفاده کنند.
 
وی با اشاره به اینکه به پایان سال 1401 نزدیک میشویم گفت : کسانی که متمکن اند و دستشان به دهانشان می رسد کمک های مومنانه خود را از نیازمندان دور و اطراف خود دریغ نکنند ، چراکه یکی از سفارشانت قرآن کریم به اهل تقوا همین انفاق های مالی است.
 
حجت الاسلام سعیدی در رابطه مسمومیت  اخیر دانش آموزان در کشور گفت : این جنایت یک جنایت کوچکی نیست و امیدواریم که دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی سر شاخه های این مسئله را کشف و به قوه قضاییه معرفی کنند تا به سزای اعمال خود برسند، البته دشمن همیشه در کمین است و همیشه در حال فتنه انگیزی هستند و این فتنه ها همیشه هست و تا جریان حق و باطل هست تا مبارزه هست ، از این دسیسه ها و خناس گری ها وجود دارد.
 
حجت الاسلام سعیدی با اشاره به روز 22 اسفند که روز شهداء نامگذاری شده است گفت : 22 اسفند روز بزگداشت شهداء است و سالرزو تاسیس نهاد مقدس بنیاد شهید توسط امام خمینی رحمت الله علیه در سال 58 است  و این روز را هم گرامی می داریم و همچنین روز 23 اسفند سالروز شهادت یکی از سرداران و فرمانده هان شهید شهرستان شهید هادی سعیدی که یکی از جوانترین شهدای شهرستان بودند که در عین جوانی راهی جبهه حق علیه باطل شدند و رشادت های بسیاری را از خود بجای گذاشتند .
 
وی در پایان گفت : روز 25 اسفند هم روز بمباران شیمایی شهر حلبچه هست توسط ارتش بعث عراق، ارتشی که توسط آمریکا و نظام سلطه حمایت می شد و حتی به مردم خودش هم رحم نکرد ، یعنی در منطق استکبار و سلطه جز منافع شخصی و حزبی مردم جایی ندارند و این حرکت رژیم بعث که با چراغ سبز آمریکا بود نشان داد که حتی مردم خودشان برایشان مهم نیست و این نشانه های خوبی برای شناخت دشمن است، برای آنهایی که دم از حقوق بشر می زنند و بهانه ای برای سلطه جویی بیشتر و نفوذ و قدرت طلبی در دنیا دارند.
 
انتهای پیام / 630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۷:۰۰:۲۴

10 Mar 2023