۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۵۳۰۱۹
نماينده مردم لردگان، خانميرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی:

عدم توزيع اعتبارات، امکانات و تجهيزات آموزشی در مدارس لردگان، خانميرزا و فلارد

نماينده مردم لردگان، خانميرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات بسياری در حوزه‌های مختلف چون کمبود فضای فيزيکی در سرانه‌های آموزشی، بهداشتی، ورزشی، فرسودگی مدارس‌، کانکسی و کپری بودن تعدادی از فضاهای آموزشی در این شهرستان‌ها وجود دارد.
عدم توزيع اعتبارات، امکانات و تجهيزات آموزشی در مدارس لردگان، خانميرزا و فلارد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حسين باميری نماينده مردم لردگان، خانميرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در نشست با معاون وزير و رئيس سازمان نوسازی و تجهيز مدارس کشور اظهار کرد: مشکلات بسياری در حوزه‌های مختلف چون کمبود فضای فيزيکی در سرانه‌های آموزشی، بهداشتی، ورزشی، فرسودگی مدارس‌، کانکسی و کپری بودن تعدادی از فضاهای آموزشب در این شهرستان‌ها وجود دارد.

وي افزود: کمبود تجهيزات آموزشی، مشکلات مدارس شبانه‌روزی، اياب و ذهاب دانش‌آموزان، ترميم منابع مالی و مهم‌تر از همه عدم توزيع اعتبارات، امکانات و تجهيزات براساس شاخص‌ها، پارامترها، وسعت و پراکندگی و ترکيب جمعيت دانش‌آموزی در شهرستان‌های لردگان، خانميرزا و فلارد وجود دارد.

باميری در ادامه بیان داشت: مهم‌تر از همه ضريب محروميت و تعدد مناطق روستايی، توپوگرافی منطقه، کوهستانی و سردسير بودن و صعب‌العبور بودن بعضی از مناطق روستايی، ازجمله موضوعاتی هستند که می‌توان به آن پرداخت.

نماينده مردم لردگان، خانميرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی گفت: از خيرين مدرسه‌ساز به‌منظور برون‌رفت از بخشی از اين مشکلات دعوت مي‌‌شود پيش‌قدم شوند تا بتوانيم بخشی از اين مشکلات را حل و فصل کنيم.


انتهاي پیام/630ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۲۰:۵۷

28 Feb 2023