۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۵۰۵۱۹
دبير شوراي هماهنگي و تبليغات اسلامي شهرستان فارسان:

روز قدس، روز مقابله مستضعفان با مستکبران است

دبير شوراي هماهنگي و تبليغات اسلامي شهرستان فارسان گفت: بر همه ملت‌هاي مسلمان تکليف است که فراتر از شعارها و اقدامات معمولي و کم اثر، اين روز بزرگ را که در حقيقت روز مقابله مستضعفان با مستکبران است گرامي بداريم.
روز قدس، روز مقابله مستضعفان با مستکبران است
سيد حسن ميراحمدي دبير شوراي هماهنگي و تبليغات اسلامي شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگارجهانبین نیوز ؛ پيرامون روز قدس گفت: مسئله فلسطين در جهان امروز مسئله‌ي ساده‌اي نيست که بتوان به آسودگي از کنار آن عبور کرد.، چه براي جهان اسلام و چه براي جهان غرب! شايد بتوان به‌صراحت گفت که امروز نقطه تقابل اين دو ايدئولوژي در فلسطين است.
 
وي تصريح کرد: اين ايدئولوژي را نمي‌توان در دين خلاصه کرد؛ چراکه غرب به‌دوراز اسلاميت، مسيحيت و يهوديت با تفکر و جريان جامعه دين‌گريز و نظام سرمايه‌داري به مقابله با ايدئولوژي ديني پرداخته که در رأس آن اسلام قرارگرفته است.
 
میراحمدی بيان داشت: بر همه ملت‌هاي مسلمان تکليف است که فراتر از شعارها و اقدامات معمولي و کم اثر، اين روز بزرگ را که در حقيقت روز مقابله مستضعفان با مستکبران است گرامي بداريم.
 
وی اظهار داشت: در شرايطي که خطر رژيم غاصب صهيونيستي بيش از گذشته متوجه منطقه و امت اسلامي است و اين غده سرطاني با همراهي متحدان سلطه‌گر غربي و در رأس آن‌ها آمريکاي جنايتکار و پادوي و نوکري حاکمان نامشروع عرب به‌ويژه آل سعود جنايتکار و با طراحي پيچيده و ارائه مدلي تقلبي و بدلي از اسلام تحت عناويني همچون داعش به دنبال اختلاف‌افکني و آشوب در منطقه هستند و قصد پنهان نمودن چهره اسلام واقعي ناب محمدي(ص) را در سر مي‌پرورانند.
 
وي گفت: متأسفانه با راه‌اندازي جنگ‌هاي نيابتي در قلب امت اسلام و با حمايت‌هاي آشکار و پنهان خود از گروه‌هاي تکفيري که هيچ بويي از اسلام نبرده‌اند، ملت‌هاي مظلوم سوريه، عراق، غزه، يمن و... را به خاک و خون کشيده‌اند.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۵۶:۵۸

27 Apr 2022