۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۵۰۳۴۷
مسئول ستاد ديه چهارمحال و بختياری خبر داد

10 زندانی جرايم غيرعمد فارسانی در انتظار کمک خيران

مسئول ستاد ديه چهارمحال و بختياری گفت: در شهرستان فارسان در سال 1400 توانستيم 190 نفر از زندانيان را که نزديک به 28 ميليارد تومان بدهی داشتند را آزاد کنيم؛ و در حال حاضر 10 نفر از زندانيان مالی در استان مربوط به شهرستان فارسان هستند.
10 زندانی جرايم غيرعمد فارسانی در انتظار کمک خيران
مجيد صيادی مسئول ستاد ديه چهارمحال و بختياری در سفر به شهرستان فارسان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از زندانيان مالی استان 10 نفر مربوط به شهرستان فارسان هستند.
 
وی افزود: در شهرستان فارسان در سال 1400 توانستيم 190 نفر از زندانيان را که نزديک به 28 ميليارد تومان بدهی داشتند را آزاد کنيم.
 
صیادی تصريح کرد: برای آزادی اين زندانيان مبلغ 680 ميليون تومان به‌صورت بلاعوض پرداخت کرديم و 290 ميليون تومان را رضايت گرفتيم.

مسئول ستاد ديه چهارمحال و بختياری بيان داشت: درحال‌حاضر 10 نفر از زندانيان مالی در استان مربوط به شهرستان فارسان هستند که پنج نفر مربوط به مسائل مالی و پنج نفر ديگر مربوط به مهريه هستند که بيش از 2 ميليارد تومان بدهی مالی دارند و اميد است با کمک خيرين جشن‌های گل‌ريزان بدهی آن‌ها پرداخت و هرچه زودتر آزاد شوند.
 
وی اظهار داشت: هم‌استانی‌ها می‌توانند با حضور در ستاد ديه پرونده مددجويان واجدالشرايط را از نزديک بررسی و جهت آزادسازی آن‌ها کمک‌های خود را اهداء کنند.
 
صیادی در پايان گفت: ماه رمضان يکی از بهترين ماه‌های خداست که خيران می‌توانند با شرکت در طرح‌های ستاد افراد در بند را به آغوش خانواده بازگردانند و زندگی خود را سرشار از خير و برکات کنند.


انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۵۹:۱۹

10 Apr 2022