۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۵۷۶۱
استاندار چهارمحال و بختیاری؛

پیشرفت و توسعه هر جامعه در گرو تامین امنیت است/ لزوم مشارکت های مردمی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همه ما به عنوان یک شهروند در برابر قانون و مقرارت باید وظایف خودمان را به خوبی انجام دهیم تا در همین راستا به نیرو انتظامی کمک کرده باشیم.
پیشرفت و توسعه هر جامعه در گرو تامین امنیت است/ لزوم مشارکت های مردمی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم
به گزارش  جهانبین نیوز ؛ اقبال عباسی  استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مراسم صبحگاه نیرو انتظامی اظهار کرد: امنیت مسئله مهمی است که در هر جامعه ای به ان نیاز است و اگر این امنیت از بین رود سلامت جامعه به خطر می افتد.

وی با شاره به اینکه ما در هر زمان و هر مکان به نیرو انتظامی نیاز داریم  تصریح کرد:  اگر یک روز فعالیت نیرو انتظامی کم شود در همه زمینه ها ما با اختلال روبه رو شده  و شاهد اتفاقات ناگوری می شویم.

عباسی  با اذعان بر اینکه برای موفق بودن نیرو انتظامی همکاری و مشارکت مردم  لازم است عنوان کرد: همه ما به عنوان یک شهروند در برابر قانون و مقرارت باید وظایف خودمان را انجام دهیم تا در همین راستا به نیرو انتظامی نیز کمک کرده  باشیم.

وی با تاکید بر اینکه امکانات و تجهیزات باید در اختیار نیرو انتظامی قرار گیرد خاطر نشان کرد: اگر امکانات و تجهیزات نباشد رعایت نظم و امنیت نیز به خوبی برقرار نمی شود.

عباسی افزود: ابزار و امکانات، همدلی، همکاری و تمکین از مهم‌ترین مولفه‌هایی است که در اختیار نیروی انتظامی نیست و توجه و حمایت مردم و سایر مسؤولان را می‌طلبد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه همه ماست که به قوانین و مقرارات جامع عمل بپوشانیم و این هفته که هفته نیرو انتظامی است را با حمایت همه جانبه از پرسنل شجاع نیرو انتظامی اعلام کنیم.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۱۱:۲۶

18 Oct 2020