۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۴۵۱۰۶
کارشناس سياسي در لردگان:

ضربه متقابل استراتژي انقلاب اسلامي در مقابله با شيطان بزرگ است

کارشناس مسايل سياسي، گفت: امام خامنه اي (مدظله العالي)، با طرح ضربه متقابل حجت را بر شيطان بزرگ و طرفدارانش تمام کرد.
ضربه متقابل استراتژي انقلاب اسلامي در مقابله با شيطان بزرگ است
 محمد رضا عسکري ارمندي کارشناس ارشد علوم سياسي در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: ديدار اخير مقام معظم رهبري با الکاظمي نخست وزير عراق مسئله‌اي را مطرح کرد که براي اهل سياست حامل يک پيام بزرگ است، پيامي که همچون راهنمايي آينده ي سياست خارجي جمهوري اسلامي ايران را روشن و مبناي عمق استراتژيک دستگاه سياست خارجي خواهد بود.
 
عسکري ارمندي افزود: شهادت سردار سپهبد قاسم سليماني توسط رژيم اشغالگر و جنايتکار آمريکا چهره سياه اين کشور را براي مردم منطقه بخصوص محور مقاومت مشخص کرد.

وی تصریح کرد: اين اقدام آمريکا در خاک عراق آغاز يک جنگ تمام عيار بود، که البته جمهوري اسلامي نيز با بمباران عين الاسد سيلي محکمي بر پيکر آمريکا زد که موجب بي اعتباري قدرت نظامي اين کشور پر مدعا در جهان شد.

عسکري ادامه داد: البته اين براي جمهوري اسلامي تمام پاسخ به جنايت آمريکا نبود، بلکه فقط تلنگري بود براي استراتژيست‌هاي سياسي – نظامي آمريکا که از طرفي روايتگر يک فصل جديد در جهان پس از شهادت سردار ايراني بود.

وی بیان داشت: اين فصل جديد کمي مبهم بود، اما با طرح مسئله ضربه متقابل آن هم از سوي رهبر محور مقاومت در جهان اسلام کاملا روشن شد، که سياست مقابله با شيطان بزرگ در دستور کار قرار گرفته، جنگي که آمريکا با شهادت سردار بزرگ جهان اسلام آغاز کرد و با سيلي و سپس ضربه متقابل، بزرگ و قدرتمند جمهوري اسلامي ايران همراه خواهد شد.

عسکري ارمندي با اشاره به اتفاقات اخير در خاک آمريکا، گفت: تا قبل از انقلاب اسلامي هر گونه اقدام آمريکا و سران غربي‌ها بر عليه ايران کاملا بدون پاسخ بود، در واقع توان نظامي و دفاعي کشور علاوه بر ناتوان بودن در برابر غرب به گونه‌اي به آن‌ها وابسته بود؛ بنابراين تا قبل از انقلاب در مقابل زياده خواهي غربي‌ها به رهبري آمريکا سياست سکوت يا تسليم مدنظر بود، اما بعد از انقلاب اسلامي اين ديد در سياست خارجي کاملا دگرگون شد به گونه‌اي که در همان ابتدا با منحل کردن تمام قرارداد‌هاي همکاري در عرصه نظامي – امنيتي- اقتصادي و...، همه باطل و نامشروع اعلام شدند و در دهه اخير و پس از شهادت سردار محبوب ايران نفرت مردم از آمريکايي‌ها بيشتر شد و با طرح ضربه متقابل سياست خارجي جمهوري اسلامي ايران آشکار اعلام کرد که هر حرکتي از آمريکا و متحدين منطقه و جهاني اش با ضربه و پاسخ بزرگي روبه رو خواهد شد.

اين کارشناس سياسي تصريح کرد: قطعا ضربه متقابل سر فصل جديدي در استراتژي سياست خارجي جمهوري اسلامي است و امام خامنه‌اي (مدظله العالي)، با طرح ضربه متقابل حجت را بر شيطان بزرگ و طرفدارانش تمام کرد تا همه دنيا به خصوص محور شيطاني غربي_عبري_عربي بداند که دوره‌ي زدن و در رفتن تمام شده و امروز با قدرتي همچون جمهوري اسلامي ايران رهبر مقتدر محور مقاومت در جهان اسلام رو به رو است.

عسکري ارمندي در پايان گفت: ضربه متقابل نه تنها در مسائل نظامي بلکه در تمامي عرصه‌ها بايد مورد توجه ديپلمات‌ها و دستگاه سياست خارجي قرار بگيرد، آمريکا در آينده‌اي نه چندان دور روز‌هاي سختي خواهد داشت و هر غلطي که از اين کشور سر بزند با ضربه متقابل همراه خواهد شد که شايد نتيجه آن ايالات محترقه ويران شده باشد.
 
انتهاي پيام/630 ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۳۲:۳۵

26 Jul 2020