کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کارخانه لبنیات پاک پی:

کارگران در تحقق شعار سال نقش بسزایی دارند

9 ارديبهشت 1399 ساعت 15:34

مرتضی فاضلیان مدیر کارخانه لبنیات پاک پی گفت: قشر کارگری با تولید مطلوب و با کیفیت، نقش تاثیرگذاری در تحقق شعار سال ( جهش تولید) و ارتقای بخش اقتصادی جامعه و سیاست های بخش اقتصاد کشور دارند.


مرتضی فاضلیان مدیر کارخانه لبنیات پاک پی در حاشیه  تجلیل از کاگران نمونه به مناسبت روز کارگر در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز از اجرای  طرحی با عنوان شیفت ایثار با مشارکت بسیج کارگری استان خبر داد و گفت: در این طرح با توجه به منویات  مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید، کارگران این کارخانه طبق صلاح دید مدیریت خارج از شیف کاری خود در طول هفته و هم چنین روزهای تعطیل مشغول به فعالیت هستند.

فاضلیان یادآور شد: تولیدات این کارخانه با همت و تلاش بی وقفه کارگران نسبت به سال گذشته با افزایش صد درصدی روبه رو شده است و این همان نقش اساسی کارگر در توسعه اقتصادی کشور است.

وی با  اشاره به نقش کارگران در تمامی عرصه ها، تصریح  کرد: قشر کارگری با تولید مطلوب و با کیفیت،  نقش تاثیرگذاری  در تحقق شعار سال ( جهش تولید) و  ارتقای بخش اقتصادی جامعه و سیاست های بخش اقتصاد کشور دارند.

مدیر کارخانه لبنیات پاک پی چهارمحال و بختیاری  گفت:  وظایف خطیر و گسترده جامعه کارگری بر کسی پوشیده نیست و تلاش های بی وقفه این قشر است که می تواند جامعه را در رسیدن به اهداف مدنظر برساند.

وی در ادامه افزود: تولیدات این کارخانه در دو بخش پاستوریزه و استریلیزه است که در بخش پاستوریزه محصولاتت چون شیر، ماست، کشک، دوغ، پنیر و .. و در بخش استیلیزه شیرهای یک لیتری، سه‌گوش، کاکائو . ... تولید می شود و با برند پاک به اکثر نقاط کشور و خارج از کشور از جمله عراق، افغانستان و ... صادر می شود.

انتهای پیام 1029ج


کد مطلب: 44423

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44423/کارگران-تحقق-شعار-سال-نقش-بسزایی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir