۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
کد مطلب : ۴۴۴۲۳
مدیر کارخانه لبنیات پاک پی:

کارگران در تحقق شعار سال نقش بسزایی دارند

مرتضی فاضلیان مدیر کارخانه لبنیات پاک پی گفت: قشر کارگری با تولید مطلوب و با کیفیت، نقش تاثیرگذاری در تحقق شعار سال ( جهش تولید) و ارتقای بخش اقتصادی جامعه و سیاست های بخش اقتصاد کشور دارند.
کارگران در تحقق شعار سال  نقش بسزایی دارند
مرتضی فاضلیان مدیر کارخانه لبنیات پاک پی در حاشیه  تجلیل از کاگران نمونه به مناسبت روز کارگر در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز از اجرای  طرحی با عنوان شیفت ایثار با مشارکت بسیج کارگری استان خبر داد و گفت: در این طرح با توجه به منویات  مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید، کارگران این کارخانه طبق صلاح دید مدیریت خارج از شیف کاری خود در طول هفته و هم چنین روزهای تعطیل مشغول به فعالیت هستند.

فاضلیان یادآور شد: تولیدات این کارخانه با همت و تلاش بی وقفه کارگران نسبت به سال گذشته با افزایش صد درصدی روبه رو شده است و این همان نقش اساسی کارگر در توسعه اقتصادی کشور است.

وی با  اشاره به نقش کارگران در تمامی عرصه ها، تصریح  کرد: قشر کارگری با تولید مطلوب و با کیفیت،  نقش تاثیرگذاری  در تحقق شعار سال ( جهش تولید) و  ارتقای بخش اقتصادی جامعه و سیاست های بخش اقتصاد کشور دارند.

مدیر کارخانه لبنیات پاک پی چهارمحال و بختیاری  گفت:  وظایف خطیر و گسترده جامعه کارگری بر کسی پوشیده نیست و تلاش های بی وقفه این قشر است که می تواند جامعه را در رسیدن به اهداف مدنظر برساند.

وی در ادامه افزود: تولیدات این کارخانه در دو بخش پاستوریزه و استریلیزه است که در بخش پاستوریزه محصولاتت چون شیر، ماست، کشک، دوغ، پنیر و .. و در بخش استیلیزه شیرهای یک لیتری، سه‌گوش، کاکائو . ... تولید می شود و با برند پاک به اکثر نقاط کشور و خارج از کشور از جمله عراق، افغانستان و ... صادر می شود.

انتهای پیام 1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۳۵:۴۵

28 Apr 2020