۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۴۳۲۹
مسئول بسیج کارگران و کارخانجات چهارمحال و بختیاری:

شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری ضدعفونی شد

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات چهارمحال و بختیاری گفت: شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی با همکاری بسیج کارگران و کارخانجات، گردان جنگ نوین تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام، مرکز بهداشت ضدعفونی و پاکسازی شد.
شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری ضدعفونی شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ حشمت الله ظفریان مسئول بسیج کارگران و کارخانجات چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سومین مرحله از ضدعفونی و پاکسازی سه شهرک صنعتی در استان با همکاری و مشارکت گردان جنگ نوین تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات، مرکز بهداشت، و شرکت خدماتی شهرک های صنعتی انجام شد.

وی افزود: هدف از این فعالیت جهادی، حفظ سلامت کارگران بعنوان خط مقدم تولید کشور در سال جهش تولید، محیط زیست و پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا در مجموعه های کارگری و واحدهای تولیدی صنعتی است.



امین مالکی، عضو هیئت مدیره شهرک صنعتی شهرکرد  نیز در برنامه ضدعفونی و پاکسازی واحدهای تولیدی صنعتی این شهرک، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین بازگشایی واحدهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری و فعال شدن واحدهای تولیدی و تبادلات صنایع مختلف تجاری و حمل و نقل  با سایر نقاط استان و کشور را دارند، لذا بر اساس پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی شرکت شهرک های صنعتی و لزوم رعایت آنها، با همکاری بسیج کارگری و کارخانجات استان و همچنین مشارکت هیئت مدیره شهرک صنعتی شهرکرد در دومرحله واحدهای تولیدی ضدعفونی شد و امروز نیز سومین مرحله معابر و محل های پرتردد این شهرک صنعتی پاکسازی شد.

وی از همت و حضور گروه های جهادی، سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و بسیج کارگران و کارخانجات استان چهارمحال و بختیاری که در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در واحدهای صنعتی همکاری می کنند تشکر کرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۳۰:۱۴

16 Apr 2020