۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۴۴۲۹۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

همکاری بی دریغ سپاه موجب دلگرمی جامعه پزشکی شد

مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: سپاه همواره با حضور خود در تمامی عرصه ها نقش برجسته، امیدآفرین و دلگرم کننده ای دارد.
همکاری بی دریغ سپاه موجب دلگرمی جامعه پزشکی شد
به گزارش جهانبین نیوز رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در نشست با سپاه حضرت قمربنی‌هاشم  گفت:   یکی از عواملی که تحمل این بار عظیم را برای ما آسان کرد، حمایت و دلگرمی و انسجام همه نهادها، مخصوصاً نقش برجسته سپاه است، که دلگرم کننده و امیدبخش بود.

دکتر مجید شیرانی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت:  ویروس کرونا را یکی از بحران های کم نظیری بود که در یک قرن پیش رخ داد و ایران یکی از کشورهایی است  که طی چند ماه آینده دیگر دنیا را حیرت زده می کند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، بیان کرد: باید جامعه نگر بود و با وجود  نقاط ضعف نیز سیستم اداری ما توانایی لازم را ندارد، اما می توان به نقاط نقاط قوت خود از جمله همبستگی ملی، و همدلی اشاره کرد.

 وی افزود:  با تمام انتقادها و فضاسازی ها، بحرانی است که فقیر و غنی نمی شناسد و تنها با گذشت زمان عملکرد کشورمان با تمام این ظلم ها و محدودیت ها به دنیا ثابت می شود.

شیرانی تشریح‌کرد: نباید تسلیم فشارهای خارجی شویم چراکه با وجود ظلم هایی که از سوی جامعه جهانی به ما شد ، و با توجه به  ظرفیت های موجود باید ثابت کنیم  یک کشور مستقل هستیم.

انتهای پیام/ 1029 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۶:۴۸:۰۱

12 Apr 2020