۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۴۴۱۱۶
امام جمعه اردل خبرداد؛

ضدعفوني معابر روستاي دهکنه توسط طلاب جهادي

حجت الاسلام بهرامي امام جمعه شهر اردل گفت: طلاب جهادي شهرستان اردل با هدف جلوگيري از شيوع و گسترش ويروس کرونا، معابر روستاي دهکهنه را ضد عفوني کردند.
ضدعفوني معابر روستاي دهکنه توسط طلاب جهادي
به گزارش جهانبین نیوز؛ براي مقابله با انتشار ويروس کرونا، اکيپ هاي مجهز به امکانات و مواد ضدعفوني کننده روحانيون ، طلاب و بسيجيان شهرستان اردل و با همکاري مرکز بهداشت،معابر و فضاهاي عمومي روستاي ده کهنه اين شهرستان را گندزدايي و ضدعفوني کردند.


حجت الاسلام بهرامي امام جمعه شهر اردل در حاشيه اين اقدام جهادي در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوزگفت؛ در اين شرايط، مهم‌ترين کاري که از دست من برمي آيد تا زنجيره اين ويروس مخوف قطع شود، رعايت بهداشت و شست و شوي مداوم دست ها است.

بهرامي خاطرنشان کرد: اين روزها، بيشتر دست ها را مي شويم، و بايد نکات بهداشتي را بيش از پيش رعايت  کنيم تا از اين امتحان، گذر کنيم.

وي افزود: روحيه استوار و اراده پولادين و عزم مقاومت راز پيشرفت و پيروزي در همه صحنه‌ها است و در ميدان حوادث و بلايا نيز بايد با اين روحيه و فرهنگ مترقي مقاومت و ايستادگي و تلاش کرد و دچار هراس و انفعال نشد و همه بايد با وحدت و همبستگي بر اين مشکل فائق آييم.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۴:۱۱

18 Mar 2020