کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اردل خبرداد؛

ضدعفوني معابر روستاي دهکنه توسط طلاب جهادي

28 اسفند 1398 ساعت 13:03

حجت الاسلام بهرامي امام جمعه شهر اردل گفت: طلاب جهادي شهرستان اردل با هدف جلوگيري از شيوع و گسترش ويروس کرونا، معابر روستاي دهکهنه را ضد عفوني کردند.


به گزارش جهانبين نيوز؛ براي مقابله با انتشار ويروس کرونا، اکيپ هاي مجهز به امکانات و مواد ضدعفوني کننده روحانيون ، طلاب و بسيجيان شهرستان اردل و با همکاري مرکز بهداشت،معابر و فضاهاي عمومي روستاي ده کهنه اين شهرستان را گندزدايي و ضدعفوني کردند.


حجت الاسلام بهرامي امام جمعه شهر اردل در حاشيه اين اقدام جهادي در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوزگفت؛ در اين شرايط، مهم‌ترين کاري که از دست من برمي آيد تا زنجيره اين ويروس مخوف قطع شود، رعايت بهداشت و شست و شوي مداوم دست ها است.

بهرامي خاطرنشان کرد: اين روزها، بيشتر دست ها را مي شويم، و بايد نکات بهداشتي را بيش از پيش رعايت  کنيم تا از اين امتحان، گذر کنيم.

وي افزود: روحيه استوار و اراده پولادين و عزم مقاومت راز پيشرفت و پيروزي در همه صحنه‌ها است و در ميدان حوادث و بلايا نيز بايد با اين روحيه و فرهنگ مترقي مقاومت و ايستادگي و تلاش کرد و دچار هراس و انفعال نشد و همه بايد با وحدت و همبستگي بر اين مشکل فائق آييم.

انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 44116

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44116/ضدعفوني-معابر-روستاي-دهکنه-توسط-طلاب-جهادي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir